Continu feedback meetsysteem voor Makro

MWM2 voert voor Makro Nederland continue feedback onderzoek uit. Naar aanleiding van een bezoek aan een Makro vestiging worden klanten uitgenodigd dit bezoek te beoordelen. Het continue meten maakt het voor Makro mogelijk om trendanalyses te maken en de effecten van wijzigingen in de winkel inzichtelijk te maken.

Zo is nu goed te volgen of een vernieuwing in assortiment of winkelinrichting een positief effect heeft. Het werkt ook andersom: Makro heeft op basis van feedback al verschillende wijzigingen doorgevoerd in de vestigingen. In de vragenlijst wordt ook NPS (Net Promoter Score) meegenomen: deze geeft een goed beeld van de loyaliteit van Makro.

Online Dashboard

De resultaten van het onderzoek worden weergegeven in een speciaal voor Makro ontworpen online dashboard. In het dashboard kunnen resultaten over verschillende periodes getoond worden en op verschillende manieren gefilterd worden. Gebruikers van het dashboard kunnen realtime de voor hen relevante resultaten inzien.

Alerting

Wanneer een klant in het onderzoek aangeeft ontevreden te zijn over het bezoek aan de winkel, gaat er automatisch een melding naar het call center van Makro. De call center agents kunnen – geïnformeerd met alle relevante informatie uit het onderzoek – direct actie ondernemen om van een ontevreden klant een tevreden klant te maken.

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.