ZilverenKruis Achmea en MWM2 Callcenter

ZilverenKruis Achmea heeft voor een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek MWM2 Callcenter ingezet om ontevreden klanten na te bellen. In de evaluatievragenlijst, die via MWM2 Survey werd uitgezet, konden klanten aangeven hoe tevreden zij over ZilverenKruis Achmea waren en een toelichting hierbij geven. Vervolgens konden zij aangeven of zij hierover teruggebeld wilden worden door ZilverenKruis Achmea.

MWM2 koppelde deze klanten aan MWM2 Callcenter. Hierin werd de vragenlijst gekopieerd en van een belscript voorzien. Zo konden de callcenter agents van ZilverenKruis Achmea deze personen direct nabellen. Via dataverrijking konden de agents in één oogopslag relevante achtergrondgegevens inzien, zoals het gewenste belmoment, het beschreven probleem en het gegeven rapportcijfer. De data, of het onderzoek nu via MWM2 Survey of middels MWM2 Callcenter is gegenereerd komt in dezelfde omgeving terecht.

De inzet van deze belactie heeft zijn vruchten afgeworpen: een groot deel van de teruggebelde klanten gaf na afloop van het gesprek aan dat zijn of haar ontevredenheid volledig is weggenomen naar aanleiding van het telefoongesprek.

AZK


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.