Makro en MWM2 Dashboard

Makro Nederland besteed veel aandacht aan het centraal stellen van de klant in hun beleid. MWM2 heeft voor Makro Nederland een continu feedback onderzoek opgezet. Continue Feedback Monitoring (CFM) maakt het mogelijk om direct na een klantcontact feedback te ontvangen van de klant. Na een bezoek aan een vestiging ontvangen klanten een vragenlijst om hun ervaring terug te koppelen.

Online dashboard zorgt voor intern draagvlak en betrokkenheid
De resultaten van het onderzoek worden weergegeven in een speciaal voor Makro ontworpen online dashboard. Dit gebeurt met de applicatie MWM2 Dashboard. Elke gebruiker krijgt de voor hem/haar relevante informatie aangeboden en kan hier zelf allerlei filters overheen leggen. Het dashboard zorgt voor hoge betrokkenheid en een groot draagvlak binnen Makro.

Wat levert het dashboard Makro op?

  •           Continu inzicht in de resultaten van het doorlopende CFM onderzoek
  •            Inzicht in de belangrijkste indicatoren voor Makro, zodat Makro de effecten van haar acties kan monitoren
  •         Benchmark mogelijkheid voor Makro vestigingen om hun score af te zetten tegen de landelijke scores

Het Makro dashboard zorgt er voor dat de resultaten eenvoudig zijn in te zien en tot op zeer specifiek niveau. De resultaten van het CFM onderzoek kunnen hierdoor continu worden gedeeld met verschillende afdelingen binnen de Makro. Het dashboard zorgt er voor dat Makro nog dichterbij de klantbeleving komt te staan!

makro


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.