UPC en MWM2 Connect

UPC meet  al jarenlang continu de tevredenheid van haar klanten door middel van een combinatie van MWM2 Survey en MWM2 Connect. Alle belangrijke klantcontactmomenten worden doorlopend gemonitord en via MWM2 Dashboard inzichtelijk gemaakt.

MWM2 Connect zorgt voor de koppeling tussen het Research platform van MWM2 en de CRM database van UPC. Daardoor ontvangen klanten automatisch een uitnodigingsmail voor het invullen van online vragenlijst op het moment dat hij of zij contact heeft gehad met UPC (bijvoorbeeld naar aanleiding van een bestelling, levering, eerste gebruik, klachten, verhuizing). Negatieve klantfeedback wordt door middel van automatische alerts via e-mail direct teruggekoppeld aan UPC.

Het UPC callcenter neemt vervolgens contact op met deze klanten. Op deze manier kunnen problemen snel opgepakt en worden verholpen.

'Continu Feedback Monitoring maakt het mogelijk om direct in te spelen op de behoefte van de klant en onze dienstverlening te optimaliseren. Zo hebben we onder andere de klantenservice gratis gemaakt met een 1200-nummer voor onze telefonieabonnees en de verhuizing van onze diensten voor klanten verbeterd naar aanleiding van CFM resultaten.' Steven van Krimpen, UPC Nederland.

UPC Dashboard


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.