Sonneborn: Loyaliteitsmodel en continu zicht op klachtafhandeling

Sonneborn is wereldleider in halffabrikaten als witte oliën, vaseline, was en sulfonaten. Sonneborn levert haar producten over de hele wereld. Sinds 2 jaar voert MWM2 een loyaliteitsonderzoek uit voor Sonneborn. Dit onderzoek biedt niet alleen inzicht in de tevredenheid, maar ook in de mate van loyaliteit van klanten.

Het loyaliteitsmodel laat zien wat de belangrijkste beïnvloeders zijn van loyaliteit en hoe Sonneborn de klantloyaliteit kan verhogen. Omdat het onderzoek wereldwijd wordt uitgevoerd wordt er rekening gehouden met internationale verschillen. Zo kan Sonneborn heel gericht per regio verbeteracties inzetten waarmee de loyaliteit verhoogd wordt. Doordat Sonneborn wereldwijd hetzelfde model hanteert kunnen regio’s makkelijk met elkaar vergeleken worden.

Om continu grip te houden op de klachtenafhandeling wordt dit proces doorlopend gemeten door middel van Continu Feedback Meten. Ontevreden klanten worden direct opgevolgd zodat problemen snel opgelost kunnen worden en niet escaleren. Uiteindelijk zal dit leiden tot meer tevreden klanten.


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.