DELTA: Continu Feedback Meten onder klanten

DELTA levert energie, infra- en milieudiensten én digitale services, zoals internet, telefonie en radio en tv-signalen. In thuisbasis Zeeland neemt een groot deel van de huishoudens producten en diensten af van deze multi-utility company.

DELTA heeft klantgerichtheid hoog in het vaandel staan en meet daarom continu de tevredenheid van haar klanten over belangrijke klantprocessen. Dit heeft DELTA al diverse prijzen opgeleverd op het gebied van klanttevredenheid, zowel voor energie als digitale diensten.

DELTA meet verschillende processen voor verschillende merken middels Continu Feedback Meten. Na een proces wordt een klant gevraagd de afhandeling van dit proces te beoordelen. Via een online dashboard zijn de resultaten inzichtelijk. Er wordt tevens gebruik gemaakt van Closed Loop Feedback: een ontevreden klant wordt telefonisch benaderd en vervolgens wordt een follow-up survey uitgestuurd.

Middels Continu Feedback Meten heeft DELTA continu inzicht in de klanttevredenheid over de belangrijkste merken en processen. Hiermee kan DELTA doorlopend de klantbeleving optimaliseren en ook in de toekomst een uitstekende service bieden aan haar klanten.


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.