Referenties

Pwn

"We gebruiken de hotspot vraag regelmatig bij onderzoeken waar het uiterlijk van bijvoorbeeld folders of ons magazine willen testen. We merken dat het heel leuk is om samen met de redactie achter de computer te zitten en te kijken welke artikelen goed scoren en op welke artikelen de lezers kritiek hebben. Door een selectie te maken zie je precies wat wel en niet werkt en wat je bij het volgende nummer beter kunt doen!"

PWN Marketing Intelligence

Vodafone

"Vanuit Vodafone zijn wij altijd op zoek naar manieren om meer te leren van gesprekken met onze klanten. Met dat doel hebben we gekozen om samen met MWM2 een Panel Community voor onze klanten op te zetten. MWM2 heeft het platform verzorgd en voert het Community Management uit, daarnaast dragen zij constant proactief acties en ideeen aan. Door de online Panel Community en de heldere rapportages krijgen wij meer inzicht in wat onze klanten ervaren en wat voor hen echt belangrijk is. MWM2 plaatst data in een context en brengt verhalen naar voren, waardoor duidelijker wordt wat Vodafone voor klanten relevant maakt en waar nieuwe mogelijkheden liggen".

Market Insights Consultant Vodafone Nederland

 

Sonneborn: Inzicht in klanttevredenheid

"Dit is het tweede jaar dat MWM2 ons ondersteunt met het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek. Voorheen deden wij dit zelf. Wij hadden het gevoel dat we veel meer uit zo'n onderzoek konden halen, maar het ontbrak ons aan de expertise en technologie. En precies op deze vlakken is MWM2 zeer waardevol voor ons. Het eerste onderzoek heeft ons nog meer inzicht gegeven in de perceptie van de klant op onze service, producten en imago. Dit helpt ons om onze kwaliteit en service continue te verbeteren en onze positie in de markt van de specialty hydrocarbons wereldwijd, verder uit te bouwen".

Marketing manager Sonneborn

NOC*NSF

"Ik kende MWM2 eigenlijk helemaal niet. Bij onze eerste ontmoeting maakten ze echter een prima indruk, waardoor ik vreesde dat ze dan wel duur zouden zijn. De offerte was echter scherp en het eindresultaat prima. Ik heb een zeer voldaan gevoel overgehouden aan de samenwerking!"

Projectleider NOC*NSF

KLM

"A highly skilled professional took time to think together with me and delivered exactly what I needed in short time."

Research Consultant at Air France KLM

Achmea Pensioenen

"De pensioenwereld is onderhevig aan enorme veranderingen.Juist omdat dit enorme invloed heeft op werkgevers, willen wij vanuit Achmea weten wat dit doet met die werkgevers en hoe zij tegen de huidige ontwikkelingen aankijken. Een panel is daarvoor een uitgelezen methode en MWM2 heeft ons hier enorm mee geholpen met het opzetten ervan, het werven van werkgevers en uitzetten van onderzoeken. Tot nu toe zijn er meerdere onderzoeken uitgezet en elke keer weer zijn wij positief verrast over de flexibiliteit, snelheid en deskundigheid waarmee zij vragenlijsten programmeren, veldwerk uitzetten en ondersteuning bieden. Wat vaak vergeten wordt door andere bureaus is dat wij als opdrachtgever veel kennis hebben, ook als het gaat om onderzoek doen. MWM2 luistert goed naar onze wensen en behoeften en zorgt er elke keer voor dat het onderzoek staat als een huis. Deze houding, samen met de prijs/kwaliteit verhouding en de prettige samenwerking zorgt er voor dat wij in de toekomst geregeld onderzoek met hen zullen doen.

Market Analist bij Achmea

Florius

"Sinds 2010 voert Florius in samenwerking met MWM2 regelmatig onderzoeken uit onder haar klanten. Deze onderzoeken gebruiken wij om inzicht te krijgen in de loyaliteit van klanten en hun tevredenheid over bepaalde aspecten van onze dienstverlening. De inzichten die we hiermee krijgen, geven ons concrete handvatten om onze dienstverlening verder te optimaliseren".

Senior Marketing Coordinator at Florius

Avéro Achmea

"Avéro Achmea maakt met grote tevredenheid gebruik van de Research Platform van MWM2. Wij prijzen de flexibele, actieve houding en de mentaliteit van MWM2 om ideeën die wij hebben snel en vakkundig uit te werken met het doel onderzoek voor onze klanten zo aangenaam als mogelijk te maken. Die flexibiliteit en het willen verbinden met ons om tot nog betere inzichten te komen is iets dat we erg waarderen. De samenwerking voelt daardoor al jarenlang als een hechte vriendschap".

Marktonderzoeker bij Achmea

wehkamp.nl

"Sinds 2010 levert MWM2 de online onderzoekssoftware, die door wehkamp.nl veelvuldig wordt ingezet bij vraagstukken waarbij de consument een belangrijke rol speelt. De keuze voor MWM2 is gemaakt na een zorgvuldige oriëntatiefase. MWM2 behoort met haar onderzoekssoftware tot de besten in de markt en koppelt dit aan een zeer concurrerend aanbod op maat. Door het feit dat MWM2 een marktonderzoeksbureau is en niet enkel een leverancier van software, worden op eigen initiatief continue verbeteringen en innovaties doorgevoerd die wehkamp.nl in staat stelt haar onderzoeken nog effectiever en interessanter te maken voor de consument en de organisatie. Sinds 2011 werken MWM2 en wehkamp.nl eveneens samen op het gebied van Brand Tracking. Op die manier wordt op frequente basis inzicht verkregen in de prestaties van het merk en kan worden ingespeeld op wat er bij de consument leeft ten aanzien van wehkamp.nl. De goede bereikbaarheid van de researchers, flexibiliteit en snelheid van MWM2 spelen een grote rol in onze tevredenheid."

Market Intelligence Specialist bij wehkamp.nl

UPC

"UPC meet continu de tevredenheid van onze klanten. Of het nu gaat om de aanschaf van nieuwe diensten, ons verhuisproces of onze dienstverlening, CFM (continu feedback management) maakt het mogelijk om direct in te spelen op de behoefte van de klant en onze dienstverlening te optimaliseren. Zo hebben we onder andere de klantenservice gratis gemaakt met een 1200-nummer voor onze telefonieabonnees en verhuizing van onze diensten voor klanten verbeterd naar aanleiding van CFM resultaten".

Sr Marketing Intelligence & Research Specialist bij UPC Nederland

De Belastingdienst

"In 2012 heeft Belastingdienst aan MWM2 gevraagd een proces in te richten waarmee wij kunnen meten hoe klantgericht onze medewerkers handelen. Hiertoe heeft MWM2 onder andere een online dashboard ingericht waarmee op individueel-, team-, proces-, vestiging- en landelijk niveau resultaten zijn te bekijken. De inzichten die wij hieruit halen, stellen ons in staat om persoonlijke ontwikkelplannen voor onze medewerkers te maken en zo ons dienstverlening verder te verbeteren".

Kwaliteitszorgmanager bij De Belastingdienst

CNV

"Om contact te onderhouden met onze achterban hebben wij het CNV ledenpanel opgezet. Zes keer per jaar wordt in korte onderzoeken aan de leden gevraagd wat ze van actuele onderwerpen vinden, waardoor we continue feeling houden met wat er bij onze achterban leeft. De resultaten uit deze panelonderzoeken bieden belangrijke informatie ter ondersteuning van ons beleid. Recentelijk hebben wij gebruik gemaakt van de additionele kwalitatieve online onderzoeksmogelijkheden welke MWM2 voor het panel biedt. In de vorm van een online community hebben wij diepere inzichten gekregen, welke waardevolle input voor vervolgonderzoek hebben opgeleverd".

Onderzoeker bij CNV Vakcentrale

Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties

"Het ministerie van BZK wil snel kunnen inspelen op actuele beleidsvragen. Hiertoe heeft het ministerie een internetpanel van overheidswerknemers, het flitspanel, opgericht. Met behulp van het panel van MWM2 kan dit panel op een snelle en efficiënte wijze bevraagd worden. De gebruiksvriendelijkheid van de het onderzoeksplatform en de klantgerichtheid van MWM2 naar zowel de panelleden als de opdrachtgever maken MWM2 tot een uitstekende partner voor ons online onderzoek".

Programmamanager Ministerie BZK

Gemeente Alkmaar

"Bij de gemeente Alkmaar hebben wij gekozen voor MWM2 als partner voor de opzet en uitvoering van ons burgerpanel. De keuze is op MWM2 gevallen vanwege de zeer uitgebreide mogelijkheden in hun onderzoeksapplicatie, waarbij zij bovendien de vertaling hebben kunnen maken naar een gebruiksvriendelijke tool die eenvoudig, intuïtief en zelfstandig te hanteren is. Dit gecombineerd met een professioneel en klantgericht team, maakt dat wij met veel vertrouwen en enthousiasme de samenwerking tegemoet zien!"

Senior beleidsadviseur Onderzoek & Statistiek bij Gemeente Alkmaar

Amnesty International

"Amnesty International leunt als onafhankelijke organisatie volledig haar achterban. Het is dus cruciaal dat wij weten wat onze achterban van ons verwacht en of ze onze activiteiten waarderen. Daarom hebben we met behulp van MWM2 een eigen research panel opgezet waarmee we regelmatig de meningen van onze leden peilen.

De modules van het research platform zijn goed op elkaar afgestemd en maken het eenvoudig het panel te beheren en onderzoeken uit te voeren. De medewerkers bij MWM2 denken echt met je mee, dat kan je al zien aan het ontwerp van de applicaties zelf: werkelijk overal is rekening mee gehouden".

Marktonderzoeker Amnesty International

Wegener

"Als uitgever van 7 regionale dagbladen en crossmediale initiatieven is het voor Wegener Nieuwsmedia essentieel om voeling te houden met de belevingswereld van de lezers. Door het lezerspanel onder te brengen bij MWM2 beschikken we over een tool waarmee we snel en efficiënt in contact kunnen komen met de lezers en hun mening kunnen achterhalen. MWM2 toont zich daarbij een bedrijf dat goed inspeelt op de onze specifieke behoeftes en met ons meedenkt over het optimaliseren van de onderzoeken".

Manager data-intelligence Wegener

V&D

"Al ruim vier jaar voeren wij een doorlopend onderzoek uit in ons klantenpanel. Hierin leggen wij vragen voor aan een panel van bezoekers van onze vestigingen. Op deze manier kunnen wij continu veranderingen monitoren en trends over langere tijd herkennen. Iedere vestigingsmanager ontvangt periodiek een rapportage. Hierin worden de resultaten van de vestiging gebenchmarkt met de andere vestigingen, zodat de ontwikkelpunten duidelijk zichtbaar worden gemaakt".

Market Research Manager bij V&D

De Bijenkorf

"Sinds 2008 hebben wij ons panel ondergebracht bij MWM2 en zijn ruim 30.000 klanten een onmisbaar klankbord geworden voor de Bijenkorf. Of het nou gaat om de waardering voor bepaalde afdelingen, de rol van duurzaamheid, de Drie Dwaze Dagen of de Kerstperiode, het panel geeft ons snelle en rijke antwoorden op acute vragen die leven binnen de organisatie.

MWM2 is een zeer flexibele en proactieve partner, die voor ons het panelbeheer uit handen neemt zodat wij ons kunnen focussen op de inhoud in plaats van de vorm van onze klantonderzoeken".

Manager Marketing Insights bij de Bijenkorf

ABN AMRO

"MWM2 is een partij waar wij graag mee samenwerken voor ons klantenpanel. MWM2 onderscheidt zich van andere bureaus wat betreft flexibiliteit en no-nonsense mentaliteit en aanpak. Ons klantenpanel levert waardevolle inzichten in de wensen, ervaringen en verwachtingen van onze klanten en biedt ons de mogelijkheid onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren".

Sr Market Researcher bij ABN Amro


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.