methode main header2

Methoden

MWM2 heeft een breed aanbod van producten en methoden om naar klanten te luisteren. Onze consultants adviseren over de beste methode voor elke specifieke vraag. Naast productkennis beschikken onze consultants ook over specifieke branchekennis en -ervaring. Zij maken daarbij gebruik van geavanceerde MWM2 technologie.

Kwantitatief onderzoek

Voor vraagstukken die vragen om een cijfermatige, statische onderbouwing ontwikkelt MWM2, respondentvriendelijke vragenlijsten die zorgen voor representatieve en betrouwbare antwoorden. 

Lees verder

Panel & Community

Als marktleider op het gebied van panels en communities richten wij deze zodanig in dat iedere deelnemer zich verbonden voelt. Door een continue dialoog worden optimale inzichten gegenereerd. 

Lees verder

Kwalitatief Onderzoek

Als u echt wilt weten hoe de klant iets beleeft moet u naar de klant toe. Diepte-interviews en discussies in ons eigen Customer Journey Lab en op locatie zorgen voor meer inzichten en verdieping. 

Lees verder

UX

Een idee, een concept tot website of app die al live staat: MWM2 biedt in iedere fase methoden en technieken om uw website en/of mobiele applicatie te onderzoeken. 

Lees verder

Social Insights

Uit een schat aan open data op internet achterhalen en bundelen wij wat er over uw merk, product of thema wordt gezegd. Dit vertalen we naar concrete inzichten, adviezen en kansen. 

Lees verder

Mobile & Visual Insights

In alles wat wij doen stellen wij de respondent centraal en hebben wij tal van vernieuwende, mobiele en visuele onderzoeksvormen ontwikkeld die zorgen voor een hoge respons en betrokkenheid. 

Lees verder