interviews groepsdiscussies

Kwalitatief onderzoek

Kwalitatief onderzoek

kwalitatief onderzoekHoe meer gegevens u hebt, des te lastiger is het de rode draad te vinden die alle punten verbindt. Kwalitatief onderzoek is de lijm binnen de data. Het schetst context en laat zien wat die data in de praktijk betekenen. Als u echt wil weten hoe de klant iets beleeft moet u naar het leven van de klant toe en in zijn of haar wereld stappen. Dat doet MWM2 al jarenlang met een gespecialiseerd team. 

 

Kwalitatief onderzoek biedt houvast bij explorerende vragen over de Customer Journey, Conceptontwikkeling en -toetsing. Het geeft inzicht bij verdiepende vragen over o.a. klanttevredenheid, imago en bekendheid.  Wij voeren hiertoe diepte-interviews en groepsdiscussies uit op locatie (bij mensen thuis en op hun werkplek) of in ons eigen ‘Customer Journey Lab’.

 

Het belangrijkste is dat wij uw klanten niet zien als respondenten, maar als waardevolle gesprekspartners. Onze onderzoekers zijn empathisch en doortastend, en met onze visuele en kraakheldere rapportages bieden wij u inzicht, inspiratie en impact.

Annemijn BIJGESNEDEN

Meer informatie

Annemijn van Ginneken

a.vanginneken@mwm2.nl


19 Alzheimer copy

Lees Verder

Alzheimer Nederland

Impactvollere film dankzij kwalitatief onderzoek

30 NS Extra copy

Lees Verder

NS

Hybride onderzoek naar zakelijke reiziger

42 pareto copy

Lees Verder

Pareto-principe

Acht tot tien interviews zeggen genoeg