mobile visual insights

Mobile & Visual Insights

Mobile & Visual Insights

mobile visual insightsMWM2 innoveert en investeert continu, in het bijzonder in mobiele onderzoekstechnologie. Alle onderzoeksmethoden zijn voor deelnemers te benaderen via de mobiele telefoon. Zo heeft MWM2 een eigen Research App ontwikkeld. Deelnemers kunnen deze app downloaden en zo push-berichten ontvangen voor deelname aan onderzoek gekoppeld aan bijvoorbeeld locatie, tijd of gedrag.  

 

MWM2 zet ook mobiele panels en communities op. Dit zijn panels die gericht zijn op deelname via mobiele telefoon. Klanten kunnen op een laagdrempelige manier uitgenodigd worden voor zowel kwantitatief onderzoek als online discussies.

 

In alle projecten stellen wij de respondent centraal. Daarom propageren wij kort, visueel en respondentvriendelijk onderzoek. Eén van de technieken die we hiervoor succesvol toepassen is Visual Insights. Bij Visual Insights geeft een deelnemer alleen feedback over de onderwerpen die er voor hem of haar echt toe doen. Dit gebeurt op een laagdrempelige en persoonlijke manier door gebruik te maken van visuele cues. Een ander voorbeeld is het gebruik van contextmapping waarbij wij door middel van beeldopdrachten de diepere behoeftes en meningen van klanten in kaart brengen. 

Wouter b MWM2 kleur

Meer informatie

Wouter Bos

w.bos@mwm2.nl

 

11 Panelevaluatie 2016 copy

Lees Verder

Panelevaluatie 2016

Onderzoek via de app is favoriet

08 Albelli resize copy

Lees Verder

Albelli

Continu de klanttevredenheid meten

26 IDT copy

Lees Verder

ID&T

Hoge respons dankzij visueel onderzoek