research panel community research

Panel & Community

Panel & Community  

panel en community

De beste consultants zijn uw klanten! Klanten denken graag mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Continu luisteren naar klanten zorgt voor verbinding en informatie over wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar klanten is een eigen Panel of Community.

 

MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities. Als geen ander weet MWM2 hoe een Panel of Community moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt. Ook het verankeren van een Panel of Community in de organisatie vergt een duidelijke visie en een gecoördineerde integrale aanpak. De dienstverlening verschilt per opdracht. MWM2 biedt voor een korte, intensieve dialoog de Pop Up Community aan. Voor een continue dialoog kan men kiezen voor een Research Panel of voor een meer kwalitatief ingestoken Research Community. De basis is altijd ons innovatieve, participant gerichte Panel & Community Platform. Ook de ondersteuning, advies en inrichting die MWM2 biedt is afhankelijk van het doel van het Panel of de Community, maar het resultaat is dat wij altijd optimale inzichten voor u genereren

MelvinVL MG 2783

Meer informatie

Melvin van Luit

m.vanluit@mwm2.nl
     
Liselot

Meer informatie

Liselot Rooimans

l.rooimans@mwm2.nl
 

05 NS KPIs copy

Lees Verder

NS

Hoe NS haar kpi's continu monitort

06 Belastingdienst copy

Lees Verder

Belastingdienst

Belastingdienst Research Community: waarde aan stem van de burger

08 Nierstichting communicatie copy

Lees Verder

Nierstichting

Beter contact met donateurs