bronnen

Bronnen

Er zijn vaak meerdere databronnen die kunnen bijdragen aan de juiste inzichten. Als onderzoeksbureau is MWM2 gespecialiseerd in Onderzoeksdata: het zogenaamde "uitvragen". Maar er is meer. Bijvoorbeeld "Open Data" dat is data die op het internet te vinden is, zoals gegevens uit ratings & reviews op vergelijkingssites. Ook is er vaak data in de organisatie zelf aanwezig. MWM2 combineert deze data met data die wij genereren uit onderzoek. Dit maakt het mogelijk om nog betere en gefundeerde besluiten te nemen.

 

Onderzoeksdata

MWM2 gebruikt de meest geavanceerde onderzoeksmethoden en -technieken om inzichten te verkrijgen. Wij genereren die data aan de hand van surveys, op basis van access- en klantenpanels, communities en andere onderzoeksmethoden. Om goede data te genereren stelt MWM2 de respondent altijd centraal. Alles is er bij ons op gericht om de respondent een optimale beleving te presenteren: mobiel, intuïtief en visueel. De data die wij genereren blijft in Nederland. 

03 App copy

Lees Verder

Research App

De vele voordelen van de Research App

Accespanels thumbnail

Lees Verder

MWM2 Accesspanels

Toegang tot 250.000 actieve leden

07 case allsecure persgroep copy

Lees Verder

Persgroep

Hoe autorijders omgaan met slecht weer

Open Data

Er ligt een schat aan data op het internet om waardevolle inzichten uit te destilleren. Denk daarbij aan fora, blogs, ratings & reviews, nieuws, magazines en social media. Deze data geeft organisaties belangrijke inzichten in trends en ontwikkelingen. Ze bepalen steeds meer de merkreputatie, loyaliteit aan merken en de aankoop van producten en diensten.

Het vinden, selecteren en analyseren van Open Data en het vertalen naar waardevolle en bruikbare inzichten is een vak; ons vak. MWM2 biedt meerdere oplossingen om optimaal van deze data gebruik te maken en deze te koppelen aan inzichten uit andere databronnen. 

11 Nierstichting Com resize copy

Lees Verder

Nierstichting

Beter communiceren dankzij Social Insights

62 Social Reputatie Index 02 copy

Lees Verder

Reputatie Index 2017

Munt Hypotheken heeft beste online reputatie

10 Munt social copy

Lees Verder

Munt Hypotheken

Social onderzoek leidt tot concrete tips

Bedrijfsdata

Organisaties hebben in hun systemen ook vaak grote hoeveelheden waardevolle klantdata. In het CRM of betalingssysteem staan vaak gegevens over  aankoopgedrag en productgebruik. MWM2 hanteert diverse analysetechnieken om deze data te gebruiken en te koppelen aan onderzoeksdata. Door deze bronnen te combineren is beter inzicht te verkrijgen in bijvoorbeeld loyaliteit van klanten.   


08 databeveiliging copy

Lees Verder

Meldplicht Datalekken

Uitleg nieuwe regels databescherming

Loyaliteitsonderzoek Sanoma copy

Lees Verder

Sanoma

Vernieuwende aanpak in loyaliteitsonderzoek

52 ISO copy

Lees Verder

ISO Gecertificeerd

MWM2 behaalt ISO-20252 en ISO-27001