domeinen

Domeinen

Door goed te luisteren naar de mening van klanten kan iedere organisatie zich verbeteren. Of het nu gaat om Klantbeleving, Communicatie & Merk of Producten & Innovatie. 

 

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij uw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. MWM2 brengt met haar unieke WOW Model deze belevingsfactoren in kaart! Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met uw organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Manon MG 2136

Meer informatie

Manon Wiegman

m.wiegman@mwm2.nl

04 MWM2 On site 02

Lees Verder

Op Locatie Meten

MWM2 On-Site: feedback op locatie en in het moment

Florius klantbeleving copy

Lees Verder

Florius

Impact van imago & dienstverlening op NPS

25 Open Universiteit

Lees Verder

Open Universiteit

Rijke inzichten door interviews met aspirant studenten

 

Communicatie & Merk

Luisteren naar klanten helpt organisaties om effectief te communiceren en zich bewust te zijn van de impact op hun merk. Zeker in deze tijd waarin mediaontwikkelingen razendsnel gaan en consumenten steeds meer in dialoog willen staan met merken.

 

MWM2 zorgt voor relevante doelgroepinzichten in iedere fase van communicatieontwikkeling. Door middel van uitgebreide doelgroepverkenning/ dialoog of juist een snelle pre-test. Bijvoorbeeld met de Communicatietoets of de Communicatie Quickscan die binnen een aantal werkdagen inzicht geeft in communicatiekracht, waardering en effect. Met de innovatieve Videotoets, bieden we al binnen drie dagen inzicht in de kracht, het effect en waardering van online video's. UX-onderzoek biedt gedetailleerde inzichten en concrete verbeteracties van uw website of app. 

 

Een sterk merk is onderscheidend t.o.v. concurrentie en relevant voor de consument. Inzicht in identiteit, positionering, merkbekendheid, vertrouwen, innovatie, zijn allemaal  elementen die een merk kunnen maken of breken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van merk- en imago onderzoek.

Saskia MG 2289

Meer informatie

Saskia de Bruijn

s.debruijn@mwm2.nl

17 Zeeman copy

Lees Verder

Persuade

Onderzoek aan basis nieuwe Zeeman-commercial

11 Nierstichting Com resize copy

Lees Verder

Nierstichting

Beter communiceren dankzij Social Insights

28 NLZIET copy

Lees Verder

NL ZIET

Besloten community test vernieuwde app

 

Product & Innovatie

Succesvol innoveren begint bij luisteren naar de klant. Steeds meer organisaties ontwerpen nieuwe producten en diensten en ontwikkelen deze door vanuit de 'customer centricity' gedachte, waarbij de wensen en behoeften van de klant centraal staan tijdens de ontwikkeling. Dit betekent evenwel dat je de doelgroep ook écht moet betrekken bij het innovatieproces.

Om ideeën op te doen voor nieuwe producten moet je je eerst volledig onderdompelen in de belevingswereld van de doelgroep. De stem van de klant dient centraal te staan bij het creëren en optimaliseren van nieuwe ideeën & concepten, en bij het selecteren van de meest kansrijke proposities.

MWM2 geeft hier invulling aan met verfrissende, pragmatische en snelle (agile) onderzoeksmethoden. Leer meer over onze innovatie onderzoeksmethoden als: Insights Engine, Idea Sprint en Concept Scrum methoden.

Klaas

Meer informatie

Klaas Kuipers

k.kuipers@mwm2.nl

thumb Idea Sprint

Lees Verder

Idea Sprint

Dé versneller voor uw innovatieproces

18 ABN AMRO copy new

Lees Verder

ABN AMRO

Snelle maatwerkoplossingen voor agile trajecten

scrumagile resize

Lees Verder

Razendsnel Feedback

Met 'Concept Scrum' snel naar een succesvol concept

Medewerkersonderzoek

Luisteren naar uw medewerkers is essentieel. Het benutten van hun collectieve ervaring en kennis is cruciaal voor het succes van uw organisatie. MWM2 maakt het luisteren naar uw medewerkers mogelijk met innovatieve manieren van medewerkersonderzoek. Zo biedt MWM2 u de mogelijkheid om hoog frequent te meten met MTO Live, doorlopend de dialoog aan te gaan in een Medewerkerspanel of een traditioneel Medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) in te zetten. 


MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders en daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

DaanVE MG 3474

Meer informatie

Daan van Exel

d.vanexel@mwm2.nl

22 Tata Steel copy

Lees Verder

Tata Steel

Continu medewerkers betrekken bij beleid

16 Hans Anders copy

Lees Verder

Hans Anders

Anders kijken naar medewerkersonderzoek

Medewerkers activatie

Lees Verder

CZ

Van medewerkerbetrokkenheid naar activatie