methoden

Methoden

MWM2 heeft een breed aanbod van producten en onderzoeksmethoden om naar klanten te luisteren. Onze bevlogen consultants adviseren over de beste methode voor elke specifieke vraag. Naast productkennis beschikken onze consultants ook over specifieke branchekennis en -ervaring. Zij maken daarbij gebruik van geavanceerde Crowdtech-technologie.

Kwantitatief onderzoek

Voor vraagstukken die vragen om een cijfermatige, statische onderbouwing ontwikkelt MWM2, respondentvriendelijke vragenlijsten die zorgen voor representatieve en betrouwbare antwoorden. 

Lees verder

Panel & Community

Als marktleider op het gebied van panels en communities richten wij deze zodanig in dat iedere deelnemer zich verbonden voelt. Door een continue dialoog worden optimale inzichten gegenereerd. 

Lees verder

Kwalitatief Onderzoek

Als u echt wilt weten hoe de klant iets beleeft moet u naar de klant toe. Diepte-interviews en discussies in ons eigen Customer Journey Lab en op locatie zorgen voor meer inzichten en verdieping. 

Lees verder

UX

Een idee, een concept tot website of app die al live staat: MWM2 biedt in iedere fase methoden en technieken om uw website en/of mobiele applicatie te onderzoeken. 

Lees verder

Social Insights

Uit een schat aan open data op internet achterhalen en bundelen wij wat er over uw merk, product of thema wordt gezegd. Dit vertalen we naar concrete inzichten, adviezen en kansen. 

Lees verder

Agile-onderzoek

MWM2 is de onderzoekspartner voor organisaties die agile willen werken. Wij weten wat er bij onze klanten leeft en kunnen daardoor razendsnel schakelen en ook u tools in handen geven om zelf onderzoeken uit te voeren. 

Lees verder