Er zijn vaak meerdere databronnen die kunnen bijdragen aan de juiste inzichten. Als onderzoeksbureau is MWM2 gespecialiseerd in Onderzoeksdata: het zogenaamde "uitvragen". Maar er is meer. Bijvoorbeeld "Open Data" dat is data die op het internet te vinden is, zoals gegevens uit ratings & reviews op vergelijkingssites. Ook is er vaak data in de organisatie zelf aanwezig. MWM2 combineert deze data met data die wij genereren uit onderzoek. Dit maakt het mogelijk om nog betere en gefundeerde besluiten te nemen.
Met geavanceerde onderzoeksmethoden en -technieken, en door de respondent bij ieder onderzoek centraal te stellen verwerven wij de beste onderzoeksdata .
Lees verderMWM2 vindt, selecteert en analyseert voor jou berichten op fora, blogs, rating- & reviewsites, nieuwssites, magazines en social media en vertaalt deze naar inzichten in trends en ontwikkelingen.
Lees verderOrganisaties die inzetten op datagedreven marketing zijn bewezen succesvoller. MWM2 Datalab ontzorgt doordat onze dataspecialisten de juiste conclusies uit jouw data trekken. Hierdoor kun jij goed onderbouwde besluiten nemen.
Lees verder