Banner website datalab MWM2

MWM2 Datalab

Veel organisaties zetten in op datagedreven marketing. En dat is niet zo gek: organisaties die dit goed doen zijn bewezen succesvoller. Bovendien beschikken organisaties over steeds meer waardevolle (klant)data. Tegelijkertijd toont onderzoek aan dat marketeers worstelen met de grote hoeveelheid data. Hun belangrijkste uitdaging om datadriven decision making toe te passen? Het vinden van de juiste mensen om data gericht toe te passen. En dat is nu precies waarmee MWM2 Datalab organisaties helpt!

 

Waar kunnen onze dataspecialisten jou mee helpen?

  • Het behalen van hogere conversies op marketingcampagnes
  • Doelgroepanalyse 
  • Verbeteren customer & digital experience
  • Alloceren marketingbudget
  • Terugdringen retourzendingen

 

Onze oplossingen:

 

CRM Data Check

Met onze CRM Data Check maken wij elk CRM-systeem beter. We sporen inconsistenties op, vullen data aan, corrigeren bouncers, etc. Hierdoor kun je optimaal rendement behalen. 

Lees verder

Data enrichment

Data verrijken is het rijker en waardevoller maken van je klantdata. Het zorgt voor rijkere profielen van jouw klanten met veel voordelen. 

Lees verder

Database marketing

Door meer gebruik te maken van database marketing kun je jouw klanten een gerichter aanbod doen dat aansluit bij hun wensen een behoeften. We maken jouw database op orde en vullen het aan. 

Lees verder

Dashboards

Dashboards geven betekenis aan data. Het geeft antwoord op fundamentele vragen die essentieel zijn om datagedreven besluiten te nemen.

Lees verder

Tekst Analytics

Tekstdata bevat een goudmijn aan relevante klantinzichten. Structureel inzicht en aanpassing hierin leidt tot een betere klantenservice en een betere customer & digital experience. 

Lees verder