Veel organisaties zetten in op datagedreven marketing. En dat is niet zo gek: organisaties die dit goed doen zijn bewezen succesvoller. Bovendien beschikken organisaties over steeds meer waardevolle (klant)data. Tegelijkertijd toont onderzoek aan dat marketeers worstelen met de grote hoeveelheid data. Hun belangrijkste uitdaging om datadriven decision making toe te passen? Het vinden van de juiste mensen om data gericht toe te passen. En dat is nu precies waarmee MWM2 Datalab organisaties helpt!
Waar kunnen onze dataspecialisten jou mee helpen?
Onze oplossingen:
Met onze CRM Data Check maken wij elk CRM-systeem beter. We sporen inconsistenties op, vullen data aan, corrigeren bouncers, etc. Hierdoor kun je optimaal rendement behalen.
Lees verderData verrijken is het rijker en waardevoller maken van je klantdata. Het zorgt voor rijkere profielen van jouw klanten met veel voordelen.
Lees verderDoor goed gebruik te maken van je database kun je beter aansluiten bij de wensen en behoeften van je doelgroep. Datalab neemt diverse taken op het gebied van database marketing uit handen.
Lees verder
Dashboards geven betekenis aan data. Het geeft antwoord op fundamentele vragen die essentieel zijn om datagedreven besluiten te nemen.
Lees verderTekstdata bevat een goudmijn aan relevante klantinzichten. Structureel inzicht en aanpassing hierin leidt tot een betere klantenservice en een betere customer & digital experience.
Lees verder