...
CRM Data Check

Het CRM-systeem is één van de belangrijkste gereedschappen van een marketeer. Het is vaak dé manier waarop de relatie en interactie met klanten wordt onderhouden. Helaas zitten deze systemen vaak boordevol kleine foutjes en inconsistenties. Zoals gegevens die ontbreken of verkeerd dan wel inconsistent zijn ingevuld. Er ontstaan situaties als “geachte mevrouw Meer, van der”, geboorte- of postcodedata die op verschillende manieren is vastgelegd, e-mail bounces die niet worden opgeschoond, etc. Na verloop van tijd hoopt dit zich op. Een grote bron van irritatie. Zowel voor marketeers als voor klanten, die bijvoorbeeld verkeerd worden aangeschreven. Het rendement is hierdoor niet maximaal. 

Database in orde

Een goed CRM-systeem is van groot belang voor je organisatie en dit is ook relatief makkelijk te verbeteren. Met onze CRM Data Check maken wij elk CRM-systeem beter en weer helemaal up-to-date. We sporen inconsistenties op, vullen data aan, corrigeren bouncers, etc. Indien gewenst dan kunnen we dit op locatie voor jouw organisatie verzorgen.