Dashboards

Organisaties hebben alles in handen om aan datagedreven marketing te doen. Ze beschikken over steeds meer data. Over hun klanten (in het CRM-systeem), over koopgedrag (bijvoorbeeld via een klantenkaart), over hun website en online campagnes etc. Dashboards geven betekenis aan deze data. Het geeft antwoord op fundamentele vragen als: is onze sales funnel voldoende gevuld? Hoe staat het met klantretentie en met de churn? En waar moet ons marketingbudget naar toe? Antwoord op deze vragen is essentieel om datagedreven besluiten te nemen.

Ontwikkelen van diverse dashboards

De dataspecialisten van MWM2 Datalab ontwikkelen en onderhouden dashboards in Power BI. Ze begrijpen hoe ze deze moeten afstemmen op de behoefte van een doelgroep. Hierdoor helpen we organisaties om snel en datagedreven strategische beslissingen te nemen. We ontwikkelen dashboards voor verschillende doeleinden. Zo ontwikkelen we onder andere de volgende dashboards: 

 

  • Management dashboards
  • Marketing dashboards
  • Sales dashboards
  • Klantenservice dashboards

 

Voor organisaties die ook met Microsoft Power BI werken, is het mogelijk onze dashboards in het eigen ecosysteem te implementeren.