database marketing web

Database marketing

Database marketing

Het takenpakket van een database marketeer is relatief overzichtelijk, maar heeft veel impact op een organisatie. Als het niet goed wordt uitgevoerd, dan heeft dit direct invloed op de conversie en sales. Toch worden de werkzaamheden vaak onderschat. Als gevolg wordt het daardoor vaak bij de verkeerde mensen belegd. Waarvoor werken met data niet een kerntaak is. Meestal doen ze dit ‘erbij’ naast hun normale werkzaamheden. De uitvoer en het rendement is hierdoor niet optimaal.

 

Haal meer uit jouw database

Onze dataspecialisten doen niets liever dan werken met data. Dat is hun passie. Zij helpen organisaties graag om meer uit hun database marketing te halen. Het MWM2 Datalab kan diverse taken op dit gebied uit handen nemen. We maken jouw database op orde en vullen het aan. We draaien selecties voor e-mail campagnes, nieuwsbrieven, DM, etc. En we analyseren het effect van die campagnes. Indien gewenst doen we dit bij jouw op locatie.

Tjerk MG 3421

Meer informatie

Tjerk Eilander

t.eilander@mwm2.nl

thumb glazen bol

Lees Verder

Voorspellen

Een beslisboom als glazen bol

Loyaliteitsonderzoek Sanoma copy

Lees Verder

Sanoma

Vernieuwende aanpak in loyaliteitsonderzoek

Privacywet

Lees Verder

Nieuwe Privacywet

MWM2 is klaar voor Europese regelgeving