pc seminar header website 1920x503

Programma Panel & Community Seminar 2019

Hier vind je informatie over het programma van het Panel & Community Seminar op 7 november in Poppodium P60 in Amstelveen. Heb je je nog niet opgegeven, doe dat dan snel via deze link.  

13:30 uur: Opening door Daan Nieber

Daan Nieber werkt al sinds 2010 voor de Nederlandse televisie. Hij geniet vooral bekendheid als één van de presentatoren van de ‘Keuringsdienst van Waarde’. Daan is nieuwsgierig, scherp en een tikkeltje eigenzinnig. Met groot inlevingsvermogen en humor zal Daan Nieber het MWM2 Panel & Community Seminar presenteren.


13:45 uur: Corine Jansen - “Luisteren is niet alleen een vak, maar een manier van zijn”

Corine Jansens leven is gewijd aan het vakgebied luisteren, ze is certified listening professional maar vooral ook een communicator en eeuwige student in de filosofie. Aan de hand van wetenschappelijk en praktijkonderzoek naar luisteren, neemt zij je mee in typische luistergewoontes, man vrouw luisteren, intenties en inspirerende verhalen waar luisteren echt het verschil heeft gemaakt.


14:30 uur: Matthijs Tegeler (Belastingdienst) - “Het effect van jarenlang online research community”

Jaarlijks start de Belastingdienst zo’n 20 nieuwe thema’s in hun online research community. Matthijs Tegeler van de Belastingdienst kan dan ook met recht een ‘community-expert’ genoemd worden. In zijn presentatie vertelt Matthijs waar je op moet letten bij het starten van een community, hoe je de organisatie meekrijgt en welke resultaten je kunt behalen.


15:00 uur: Pauze


15:30 uur: Leden aan het woord

leden vertellen in een vlog waarom ze lid zijn geworden en het graag deelnemen
aan onderzoeken.


15:35 uur: Marc Henselmans (ABN AMRO) - “Het verbeteren van de employee experience met een medewerkerscommunity”

“We wisten meer over onze klanten dan over onze medewerkers”, aldus ABN AMRO. Om dat te veranderen zet de bank sinds augustus 2018 een medewerkerscommunity in. Daan Nieber gaat met Marc Henselmans in gesprek over ABN AMRO’s beweegredenen en de resultaten die zij halen uit deze nieuwe methode om met medewerkers de dialoog aan te gaan.


16:00 uur: Thomas Spauwen (MWM2) - “Impactboosters”

Als onderzoekers weten we allemaal hoe belangrijk en hoe waardevol het is om goed en doorlopend te luisteren naar je doelgroep. Toch is het in de praktijk vaak nog een uitdaging om collega's binnen je organisatie mee te krijgen. Tijd om onderzoek nog meer op de kaart te zetten! Thomas geeft je concrete en creatieve handvatten.

16:15 uur: Christiaan Buitenhuis (Interpolis) - “Glasheldere panelinzichten maken Interpolis nog klantgerichter”

Interpolis trapte eind vorig jaar af met haar klantenpanel. Het eerste jaar bleek direct een groot succes! Klanten doen massaal aan de onderzoeken mee en zijn enthousiast over de terugkoppeling. Maar daarmee wordt de lat voor het komende jaar ook hoog gelegd. 


16:45 uur: Afsluiting door Daan Nieber

16:55 uur: Borrel

18:30 uur: Einde

 

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

Danny MG 9743 zww

Danny de Graaf

Marketing & Communicatie

d.degraaf@mwm2.nl

020 369 9920

×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws
×

MWM2 Academy

De MWM2 Academy is het opleidings- en kennisinstituut van MWM2. Binnen MWM2 Academy worden onze medewerkers doorlopend opgeleid en getraind door MWM2’s specialisten die hun kennis overdragen op hun collega's.
De MWM2 Academy is er echter niet alleen voor onze eigen medewerkers. MWM2 Academy organiseert regelmatig seminars, workshops en trainingen voor klanten en geïnteresseerden.

Bekijk meer nieuws over MWM2 Academy

Cases & Nieuws