18 ABN AMRO 2

Snelle maatwerkoplossingen voor agile trajecten

Behoefte

ABN AMRO werkt steeds meer agile: veel teams werken inmiddels op deze basis. Tijdens sprints is vaak behoefte aan toetsing bij de doelgroep. Daarbij kan het gaan om het verkennen van behoeften, het testen van een propositie of het bepalen van de meest overtuigende communicatie.

Aanpak

Agile trajecten zijn meestal gericht op specifieke doelgroepen. Door middel van Pop-up Communities kan MWM2 bij iedere sprint op een snelle en kostenefficiënte manier inzichten ophalen vanuit een specifieke doelgroep. De strakke projectmatige afstemming tussen MWM2 en ABN AMRO maakt het mogelijk dat stimulusmaterialen direct kunnen worden voorgelegd aan de doelgroep. 

Daarnaast beschikt ABN AMRO over een doorlopende Research Community van betrokken klanten die wekelijks meedenken. De vraagstukken zijn uitermate divers. Waar community-leden de ene week mogen laten weten wat ze vinden van de nieuwe commercial, beoordelen ze de andere week het nieuwe design van een productpagina. Deze afwisseling in de vraagstukken zorgt voor goede input vanuit de doelgroep; dit geldt zowel voor de kwantiteit als voor de kwaliteit.

Inzichten

MWM2 weet dat agile werken vraagt om een snelle en heldere terugkoppeling. Bij elk onderzoeksproject ziet MWM2 hierin een ultieme kans om haar opdrachtgever optimaal te bedienen, zodat er weer snel en met concrete aanwijzingen doorgesprint kan worden. Wij zijn trots op de mooie complimenten die we hiervoor krijgen van ABN AMRO.

Vragen of interesse? Ik vertel u graag meer

MelvinVL MG 2783

Melvin van Luit

Operationeel Manager

m.vanluit@mwm2.nl

020 369 9943

×

Product & Innovatie

Om ideeën op te doen voor nieuwe producten moet je je eerst volledig onderdompelen in de belevingswereld van de doelgroep. De stem van de klant dient centraal te staan bij het creëren en optimaliseren van nieuwe ideeën & concepten, en bij het selecteren van de meest kansrijke proposities.
MWM2 geeft hier invulling aan met verfrissende, pragmatische en snelle (agile) onderzoeksmethoden, zoals 'Insights Engine', 'Idea Sprint' en 'Concept Scrum'

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws