...

Met SANDBOXcompany klantverbetering in één dag

MWM2 is een samenwerking aangegaan met de SANDBOXcompany. Samen helpen ze organisaties binnen één dag bij het realiseren van gevalideerde verbeteringen in hun communicatie-uitingen. De samenwerking is gebaseerd op hun jarenlange succesvolle ervaring bij ABN AMRO. MWM2 en SANDBOXcompany voorzien in een groeiende behoefte van organisaties die agile en klantgericht (willen) werken, maar waarbij het ontbreekt aan ervaring en draagvlak om dit ook echt te gaan doen.

De SANDBOX-methode

De SANDBOX-werkmethode is gebaseerd op Scrum en Design Thinking. Een multidisciplinair team realiseert daarbij in één dag een verbetering voor klanten. Dit gebeurt in een pop-up werkomgeving waar direct meetbare resultaten worden geboekt. De SANDBOX-methode kan voor tal van klantverbeteringen ingezet worden. Het leent zich echter bij uitstek voor het maken en verbeteren van bijvoorbeeld marketingcampagnes, klantbrieven en e-mails, webpagina’s, belscripts, productvoorwaarden en communicatieplannen.

Real-time klantvalidatie

De SANDBOX-methode gaat uit van verbeteringen die gebaseerd zijn op de behoeften van de klant. Door de samenwerking met marktonderzoeksbureau MWM2 kan razendsnel achterhaald worden waar behoefte aan is en waar het eindresultaat aan moet voldoen. Een strakke voorbereiding van MWM2 zorgt voor real-time klantvalidatie en direct meetbaar effect. Dit alles maakt de SANDBOX-methode een uiterst effectieve en daadkrachtige methode, die tevens zorgt voor meer energie binnen organisaties.

Testimonial ABN AMRO

Alex Terpstra, hoofd klantbeleving bij ABN AMRO is enthousiast over de samenwerking tussen SANDBOXcompany en MWM2 en raadt de methode iedereen aan: “De SANDBOX-methode helpt ons aan supersnel resultaat voor klanten, door met alle disciplines aan tafel te zitten en halverwege de dag ook feedback van de klant te krijgen. Verbeteringen aan brieven, websiteteksten en processen zijn voor ons een sprint in één dag geworden. De SANDBOX-methode heeft onze NPS aantoonbaar verhoogd en onze kosten verlaagd”.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!