klokken 24 uur

Met SANDBOXcompany klantverbetering in één dag

MWM2 is een samenwerking aangegaan met de SANDBOXcompany. Samen helpen ze organisaties binnen één dag bij het realiseren van gevalideerde verbeteringen in hun communicatie-uitingen. De samenwerking is gebaseerd op hun jarenlange succesvolle ervaring bij ABN AMRO. MWM2 en SANDBOXcompany voorzien in een groeiende behoefte van organisaties die agile en klantgericht (willen) werken, maar waarbij het ontbreekt aan ervaring en draagvlak om dit ook echt te gaan doen.

De SANDBOX-methode

De SANDBOX-werkmethode is gebaseerd op Scrum en Design Thinking. Een multidisciplinair team realiseert daarbij in één dag een verbetering voor klanten. Dit gebeurt in een pop-up werkomgeving waar direct meetbare resultaten worden geboekt. De SANDBOX-methode kan voor tal van klantverbeteringen ingezet worden. Het leent zich echter bij uitstek voor het maken en verbeteren van bijvoorbeeld marketingcampagnes, klantbrieven en e-mails, webpagina’s, belscripts, productvoorwaarden en communicatieplannen.

Real-time klantvalidatie

De SANDBOX-methode gaat uit van verbeteringen die gebaseerd zijn op de behoeften van de klant. Door de samenwerking met marktonderzoeksbureau MWM2 kan razendsnel achterhaald worden waar behoefte aan is en waar het eindresultaat aan moet voldoen. Een strakke voorbereiding van MWM2 zorgt voor real-time klantvalidatie en direct meetbaar effect. Dit alles maakt de SANDBOX-methode een uiterst effectieve en daadkrachtige methode, die tevens zorgt voor meer energie binnen organisaties.

Testimonial ABN AMRO

Alex Terpstra, hoofd klantbeleving bij ABN AMRO is enthousiast over de samenwerking tussen SANDBOXcompany en MWM2 en raadt de methode iedereen aan: “De SANDBOX-methode helpt ons aan supersnel resultaat voor klanten, door met alle disciplines aan tafel te zitten en halverwege de dag ook feedback van de klant te krijgen. Verbeteringen aan brieven, websiteteksten en processen zijn voor ons een sprint in één dag geworden. De SANDBOX-methode heeft onze NPS aantoonbaar verhoogd en onze kosten verlaagd”.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de SANDBOX-methode en/of MWM2's real-time klantvalidatie in slechts een dag, neem dan per e-mail contact op met Carine van Kooten of bel tel: 06 - 151 785 56. U kunt u ook een e-mail sturen naar Arjan Doevendans van SANDBOXcompany of bellen op: 06 - 234 366 14 

Carine

Meer informatie

Carine van Kooten

c.vankooten@mwm2.nl
×

Klantbeleving

Door goed naar uw klanten te luisteren weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Hierdoor worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws
×

Communicatie & Merk

Marktonderzoek vormt de essentiële basis voor het bouwen van sterke merken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van campagne- en merkonderzoek. Zo heeft MWM2 bijvoorbeeld de communicatietoets; een volledige pre-test die inzicht levert in boodschap overdracht, waardering, merk en effect. MWM2 heeft ook een eigen UX-lab waar applicaties en websites worden getest.

Bekijk meer cases en nieuws over communicatie en merk

Cases & Nieuws
×

Over MWM2

MWM2 is de ‘one stop shop’ voor iedere organisatie die goed naar zijn klanten wil luisteren. Wij hebben alle onderzoeksmethoden en technologie onder één dak. Wij zijn marktleider op het gebied van klantenpanels & communities en zijn actief in vrijwel alle branches. Honderden (toonaangevende) organisaties weten door te meten met MWM2.

Bekijk meer cases en nieuws over MWM2

Cases & Nieuws