09 AH Panel 2

Hoe het grootste MWM2 panel ook oog voor de kleintjes heeft

Behoefte

Albert Heijn wil door middel van een klantenpanel frequent en beter naar zijn klanten luisteren. Belangrijk daarbij is dat er klanten van alle 900 winkels aan het klantenpanel deelnemen, zodat er over iedere winkel feedback is.

Aanpak

Samen met Albert Heijn heeft MWM2 dit grootste klantenpanel van Nederland opgezet. Ruim 90.000 klanten nemen iedere 2 maanden deel aan een klanttevredenheidsonderzoek waarin zij hun mening kunnen geven over hun winkel. AH koppelt deze resultaten terug aan de afzonderlijke supermarktmanagers/bedrijfsleiders, zodat zij met concrete verbeterpunten aan de slag kunnen.  

Inzichten

Albert Heijn krijgt dankzij het Research Panel inzichten op winkelniveau. Resultaten worden naar alle panelleden gecommuniceerd en er worden zelfs resultaten in winkels gepubliceerd (met infographics van MWM2). Hiermee geeft Albert Heijn blijk dat er goed naar de panelleden en klanten geluisterd wordt. Hiermee versterkt Albert Heijn haar merk en de relatie met klanten.

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

Judith

Judith Kramer

Teammanager Research Panels

j.kramer@mwm2.nl

020 412 2405

×

Klantbeleving

Door goed naar jouw klanten te luisteren weet je precies wat er speelt bij jouw doelgroep. Hierdoor worden jouw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws