Behoefte
BNNVARA is een publieke omroep die betrokken is bij haar kijkers, luisteraars en volgers. Om te weten wat er speelt bij haar doelgroep, en wensen en behoeften te identificeren voert BNNVARA jaarlijks een loyaliteitsonderzoek uit onder haar leden.
Aanpak
Een loyaliteitsmonitor die inzicht biedt in de tevredenheid en loyaliteit van leden van zowel BNN, VARA als de VARAgids. Na afloop van het onderzoek heeft MWM2 een activatie workshop gegeven aan marketeers van BNNVARA. Doel: de marketeers meenemen in de resultaten, de resultaten tot leven brengen zodat BNNVARA er echt mee aan de slag kan in de praktijk!
Inzichten
Het onderzoek biedt inzicht in de tevredenheid en NPS onder leden van BNNVARA. Het laat zien welke producten en diensten het meest relevant zijn voor leden en hoe BNNVARA de betrokkenheid van haar leden kan vergroten.
"De workshop was een groot succes! De resultaten van het onderzoek zijn hierdoor meer gaan leven en de workshop heeft concrete actiepunten opgeleverd!", aldus Janet Slabbekoorn, senior marketing analist bij BNNVARA.
Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer
