newheaderBNN

Met loyaliteitsmonitor & workshop naar tevredener leden

Behoefte

BNNVARA is een publieke omroep die betrokken is bij haar kijkers, luisteraars en volgers. Om te weten wat er speelt bij haar doelgroep, en wensen en behoeften te identificeren voert BNNVARA jaarlijks een loyaliteitsonderzoek uit onder haar leden.

Aanpak

Een loyaliteitsmonitor die inzicht biedt in de tevredenheid en loyaliteit van leden van zowel BNN, VARA als de VARAgids. Na afloop van het onderzoek heeft MWM2 een activatie workshop gegeven aan marketeers van BNNVARA. Doel: de marketeers meenemen in de resultaten, de resultaten tot leven brengen zodat BNNVARA er echt mee aan de slag kan in de praktijk!

Inzichten

Het onderzoek biedt inzicht in de tevredenheid en NPS onder leden van BNNVARA. Het laat zien welke producten en diensten het meest relevant zijn voor leden en hoe BNNVARA de betrokkenheid van haar leden kan vergroten.

"De workshop was een groot succes! De resultaten van het onderzoek zijn hierdoor meer gaan leven en de workshop heeft concrete actiepunten opgeleverd!", aldus Janet Slabbekoorn, senior marketing analist bij BNNVARA.

Vragen of interesse? Ik vertel u graag meer

Manon MG 2136

Manon Wiegman

Expert Klantbeleving

m.wiegman@mwm2.nl

020 369 9902

×

Klantbeleving

Door goed naar uw klanten te luisteren weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Hierdoor worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws