...

Met loyaliteitsmonitor & workshop naar tevredener leden

Behoefte

BNNVARA is een publieke omroep die betrokken is bij haar kijkers, luisteraars en volgers. Om te weten wat er speelt bij haar doelgroep, en wensen en behoeften te identificeren voert BNNVARA jaarlijks een loyaliteitsonderzoek uit onder haar leden.

Aanpak

Een loyaliteitsmonitor die inzicht biedt in de tevredenheid en loyaliteit van leden van zowel BNN, VARA als de VARAgids. Na afloop van het onderzoek heeft MWM2 een activatie workshop gegeven aan marketeers van BNNVARA. Doel: de marketeers meenemen in de resultaten, de resultaten tot leven brengen zodat BNNVARA er echt mee aan de slag kan in de praktijk!

Inzichten

Het onderzoek biedt inzicht in de tevredenheid en NPS onder leden van BNNVARA. Het laat zien welke producten en diensten het meest relevant zijn voor leden en hoe BNNVARA de betrokkenheid van haar leden kan vergroten.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!