...

Europa’s meest veelzijdige research technologie

Al vijftien jaar voert MWM2 haar online onderzoeken uit met de hoogwaardige technologie van Crowdtech. Sinds juli 2018 is de ontwikkeling van research technologie verder gegaan onder de naam Crowdtech. De ambitie blijft verder onveranderd: zorgen voor Europa’s beste, meest toegankelijke en meest veelzijdige research technologie.

Respondentvriendelijk

Vele honderden organisaties maken gebruik van het All-in-One Research Platform van Crowdtech. De onderzoeken die zij uitsturen bereiken op jaarbasis vele miljoenen respondenten. De lat ligt dan ook hoog om te zorgen dat al deze respondenten met gemak en plezier kunnen deelnemen aan onderzoeken. Bij de ontwikkeling van nieuwe en verbeterde research technologie staat de respondent altijd centraal. “We zijn continue opzoek naar nieuwe manieren om het voor de respondent leuker, beter en makkelijker te maken. Op die manier stijgt de respons en de kwaliteit van de data. Zo ontwikkelen we veel nieuwe visuele en intuïtieve vraagtechnieken bij zowel onze surveys, panels als communities “, aldus Calvin Olland, Accountmanager Crowdtech-technologie.


Steeds meer mogelijkheden

Aan de andere kant biedt de Crowdtech-technologie ook steeds meer mogelijkheden voor opdrachtgevers. De inzichten die zij uit hun onderzoeken kunnen halen worden steeds dieper. Crowdtech besteedt veel aandacht aan het gebruiksgemak van het platform en de toegankelijkheid van de onderzoeksresultaten. Calvin Olland: “ons (agile) team van developers werkt dagelijks aan kleine en grote verbeteringen. Daar zijn talloze voorbeelden van, zoals dat we onze community software volledig hebben vernieuwd en dat we nu ook een beoordelingsvraag hebben toegevoegd. Ook zijn de resultaten van onderzoeken sneller opvraagbaar.

Partner voor internationaal opererende bedrijven

Met een kantoor in Londen en activiteiten in o.a. Engeland, Duitsland en Frankrijk is Crowdtech in steeds meer Europese landen actief. “Dedicated klantenpanels & -communities zijn in Nederland alom bekend maar in de ons omringende landen nog relatief nieuw. We merken dat ze daar nog erg gehecht zijn aan lange vragenlijsten via accesspanels. Toch zien ze ook in het buitenland steeds meer in dat écht luisteren naar klanten de beste en meest betrouwbare klantinzichten biedt. Ons All-in-One Research Platform is dan ook het ideale research instrument voor internationaal opererende bedrijven. Niet in de laatste plaats omdat onze research technologie in 22 talen beschikbaar is. Bovendien voldoen we aan hoge (ISO) eisen voor databeveiliging en worden alle gegevens in Nederland opgeslagen”, aldus Calvin Olland.

Meer weten?

Wil je meer weten over de research technologie van Crowdtech, neem dan eens een kijkje op de website van Crowdtech of neem contact op met Joost Korse via e-mail of telefoon.  

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!