Wat zijn de mogelijkheden van User Experience onderzoek voor mijn organisatie? Welke toegevoegde waarde biedt UX onderzoek ons, en hoe werkt het? Het zijn vragen die veel organisaties hebben. UX consultants van MWM2 geven daarom graag een demonstratie. Zo organiseerden wij onlangs een kennissessie voor Uitgeverij BSL in ons speciale UX Lab.
Kennissessie BSL
Tijdens de kennissessie voor circa 15 marketeers, managers en teamleiders van BSL werden diverse aspecten van UX onderzoek getoond. Speciale aandacht was er voor MWM2’s eye-tracking technologie. Aan de hand van 3 websites van BSL werden de mogelijkheden en resultaten van Eye-tracking interviews gedemonstreerd. De demonstratie zorgde naast enthousiaste reacties ook voor een beter beeld van de grote toegevoegde waarde van UX onderzoek onder de aanwezigen.
Lat ligt steeds hoger
Manon van de Schilde, UX specialist bij MWM2: “Het is voor organisaties erg belangrijk om hun digitale producten op continue basis te optimaliseren om bij te blijven met de snelle ontwikkelingen op de markt. De daadwerkelijke eindgebruiker legt de lat namelijk steeds hoger en UX onderzoek is nodig om te achterhalen wat de behoefte/ervaring is. Daarom organiseren we graag kennissessies voor bestaande en potentiele klanten.”
Maak een vrijblijvende afspraak
Bent u benieuwd wat UX onderzoek voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op met Manon van de Schilde.