...

Vijfde FD Gazelle in zes jaar tijd voor MWM2

Voor de vijfde keer in zes jaar is Marktonderzoekbureau MWM2 een FD Gazelle. De FD Gazelle is een bekroning voor ondernemingen die over een periode van drie jaar een omzetgroei van tenminste 20% hebben gerealiseerd. Ook in 2013, 2014, 2015 en 2017 mocht MWM2 zich een FD Gazelle noemen.

Bekroning in kroonjaar

De FD Gazelle is voor MWM2 een bekroning in een kroonjaar, want net als de FD Gazellen bestaat MWM2 dit jaar vijftien jaar. “Het is in alle opzichten al een bijzonder jaar voor ons en de vijfde FD Gazelle maakt dit feestelijk jaar voor ons nog mooier”, aldus een trotse Govert van den Bos, directeur en medeoprichter van MWM2.

Govert van den Bos: “Deze FD Gazelle danken we aan al onze opdrachtgevers die ons vaak al vele jaren hun vertrouwen geven. Maar we zien het ook als een beloning voor onze innovatiekracht. Ook dit jaar hebben we nieuwe onderzoeksproducten en (Crowdtech-)technologie geïntroduceerd waarmee we nog beter naar de klanten van onze opdrachtgevers kunnen luisteren. Zo hebben we onlangs de innovatieve MWM2 Videotoets gepresenteerd: een combinatie van research software en -consultancy waarmee we razendsnel inzichten bieden in de kracht, waardering en effect van online video’s. Ook hebben we onze research panel- en communitysoftware verbeterd, waarmee we marktleider zijn in Nederland. Met onze bevlogen medewerkers maakt dat waarom we dit jaar wederom een FD Gazelle zijn.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!