...

Impact van imago & dienstverlening op NPS

Behoefte

Florius wil meebewegen met het leven van haar klanten. Daarom wil zij goed inzicht in de behoeften en de ervaringen die klanten hebben in hun contact met de organisatie. Voor Florius is het belangrijk om klantverwachtingen te overtreffen. Hiervoor zijn relevante, actionable klantinzichten nodig.

Aanpak

MWW2 heeft (sinds 2012) een doorlopend klantonderzoek opgezet dat Florius inzicht biedt in factoren die sterk van invloed zijn op loyaliteit, aanbevelingsgedrag en de keuze van een hypotheekverstrekker. De mate van aanbevelen en intentie om klant te blijven zijn namelijk van invloed op instroom en retentie.

Inzichten

Het onderzoek biedt inzicht in de klanttevredenheid en NPS onder klanten van Florius. Het laat zien wat de impact is van imago en diverse aspecten van de dienstverlening op NPS. Het leert Florius aan welke knoppen zij moet draaien om de loyaliteit te verhogen.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!