Stemmen zijn geteld & het geld is verdeeld

Eind december vroegen we onze relaties of ze ons wilden helpen met het verdelen van 2020 euro over vier goede doelen. MWM2-collega’s hadden vier videofilmpjes opgenomen die we met behulp van de MWM2 Videotoets aan onze opdrachtgevers hebben voorgelegd. Zij konden duimpjes geven aan de filmpje dat hen het meeste aansprak. Op basis van hun voorkeuren hebben wij onze kerstdonatie over de goede doelen verdeeld. 
 

De uitslag

Op de eerste plaats is geëindigd met 34% van de stemmen (resulterend in een bedrag van €687,-) het Diabetesfonds dat gepromoot werd door MWM2’s marketing communicatie manager Danny de Graaf (foto: Danny de Graaf overhandigt een cheque aan de 6-jarige Lisa Fiene, hoofdrolspeelster uit zijn video en tevens ook diabetespatiënt).

Op de tweede plaats is geëindigd met 24% van de stemmen (resulterend in een bedrag van €485,-) de Nierstichting waar Hibou-collega’s Aniek Schmal en Dorry Steuten zich voor inzetten.

Op de derde plaats is geëindigd met 22% van de stemmen (resulterend in een bedrag van €444,-) het Ronald McDonald Kinderfonds dat ondersteund werd door research consultant Rohid Sewcharan & MT-lid Valerie Vieira.

En op de vierde plaats is geëindigd met 20% van de stemmen (resulterend in een bedrag van €404,-) Hope for Wings waar MT-lid Melvin van Luit zich hard voor maakt. 

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!