Header Visiestuk Design Thinking2

Visie op marktonderzoek in Design Thinking

Hoe kun je als marktonderzoeker of marketeer een grotere rol claimen in innovatietrajecten? Waarom zijn traditionele producttests weinig zinvol? Je leest het (en veel meer) in ons Visiestuk: 'de rol van marktonderzoek in Design Thinking'.  

MWM2 visiestuk wit3

 

(klik op het plaatje om te bekijken en te downloaden)

 

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

Klaas

Klaas Kuipers

Expert Productinnovatie- & Agile-onderzoek

k.kuipers@mwm2.nl

020 412 2405

×

Product & Innovatie

Om ideeën op te doen voor nieuwe producten moet je je eerst volledig onderdompelen in de belevingswereld van de doelgroep. De stem van de klant dient centraal te staan bij het creëren en optimaliseren van nieuwe ideeën & concepten, en bij het selecteren van de meest kansrijke proposities.
MWM2 geeft hier invulling aan met verfrissende, pragmatische en snelle (agile) onderzoeksmethoden, zoals 'Insights Engine', 'Idea Sprint' en 'Concept Scrum'

Cases & Nieuws