...

Klantbehoefte aan de basis van innovatie

Succesvolle innovaties sluiten aan op de behoefte van de klant. Innovaties die hier niet in slagen, redden het meestal niet. Wil jij ook jouw klant centraal zetten bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten? Met ‘MWM2 Insights Engine’ halen wij precies die inzichten boven tafel die jou helpen om met een relevant en onderscheidend aanbod te komen.

Insights als basis voor innovatie

Om een goed en diepgaand inzicht te krijgen is het belangrijk om zowel bewuste én onbewuste voorkeuren in kaart te brengen. Veel van wat mensen doen en denken gebeurt namelijk onbewust, maar is heel bepalend voor hun keuzes en gedrag. Juist deze inzichten maken het verschil en helpen jouw innovatie succesvol worden. Wij kiezen daarom vooral voor creatieve, kwalitatieve technieken om deze inzichten boven tafel te krijgen.

Hoe werkt het?

Insights Engine bestaat uit een toolkit met verschillende methoden om snel inzichten op te halen. Een aantal methodes: een ‘deep dive’ met een online community; shop alongs; video-interviews, vlog research, WhatsApp-onderzoek en social insights. Samen bepalen we welke opzet het beste bij jouw behoefte past.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!