MWM2 is in de verkiezing van brancheorganisatie MOA verkozen tot het beste Marktonderzoeksbureau van 2014/2015.
Het juryrapport:
Het juryrapport luidde als volgt: "Voor de derde keer genomineerd, wat al uniek is op zich. Maar MWM2 zou MWM2 niet zijn indien zij niet voor het hoogste zouden gaan. Dit jaar? Wat de jury echt bekoorde was het feit dat de nominaties in de afgelopen drie jaar telkens op basis van andere motivaties tot stand kwam. Het eerste jaar stond in het teken van de focus op specifieke technologie, het tweede jaar op de groei en klantfocus maar ook een beetje zoekende over wat en hoe nu echt.
Dit jaar heeft MWM2 niet een stap maar een jump gemaakt. Een ‘professionaliseringsjump’ vanjewelste. Van hit en run naar een duidelijke strategie. Van het bieden van research technologie naar het bieden van oplossingen met zeer aansprekende cases. MWM2 is bescheiden, misschien wel te bescheiden. De cases hebben de jury positief verrast. Kortom een meer dan terechte nominatie. De VW, Ikea of Hema onder de marktonderzoekbureaus”.
Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer
