...

Toegang tot 250.000 actieve leden

Soms beschikt een organisatie zelf niet over adressen of contactgegevens van de gewenste doelgroep voor een bepaald vraagstuk. Bijvoorbeeld als de doelgroep voor het onderzoek de gehele markt of de concurrentie betreft. Dan is het nodig om gebruik te maken van externe bestanden met potentiële respondenten.

Toegang tot 250.000 actieve leden

MWM2 heeft in Nederland alleen al toegang tot meer dan 250.000 actieve leden van ‘Accesspanels’, van consumenten tot zakelijke beslissers. MWM2 heeft ook toegang tot panels voor lastig te bereiken doelgroepen, waaronder business-to-business, jongeren en mensen met een hoog inkomen. MWM2 biedt middels partners ook toegang tot panels in alle Europese landen en praktisch alle landen daarbuiten.

Vele kenmerken beschikbaar 

Van deze respondenten is standaard een groot aantal recente gegevens en kenmerken beschikbaar, bijvoorbeeld op het gebied van: werkzaamheid, mediaconsumptie, woonsituatie, internetgebruik, mobiliteit, merkvoorkeuren, etc.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!