...

Test je boodschap vroeg in het proces

Iedere goede campagne begint met een idee. Je wilt dat het idee aansluit bij de doelgroep. Begrijpen ze de gedachte? Herkennen ze zich erin en spreken de argumenten aan? Vaak heb je bij de start van de ontwikkeling verschillende ideeën en denkrichtingen. Maar hoe maak je dan een goed onderbouwde keuze voor één richting?

Met de ‘MWM2 Concepttest’ is het makkelijk om verschillende ideeën tegen elkaar af te zetten en te toetsen onder een grotere groep.

Hoe werkt het?

  1. Maak minimaal 2 concept boards, waarop je je campagne-idee uiteenzet
    Benieuwd hoe een concept board eruit ziet? Kijk dan hier
  2. Wij leggen elk idee in een online survey voor aan 150 mensen uit jouw doelgroep
  3. Zij beoordelen het idee, geven aan wat hen wel en niet aanspreekt en ook waarom
  4. Wij analyseren de data en koppelen de resultaten aan je terug in een overzichtelijk rapport
  5. Zo weet je snel welke campagnerichting het beste werkt en op welke weg je verder moet


Welke inzichten krijg je?

Onze beproefde online Concepttest geeft al binnen enkele dagen inzicht in welk concept board het beste scoort op: 

  • Relevantie
  • Aansprekendheid
  • Onderscheidendheid
  • Conversie 


Daarnaast krijg je inzicht in wat de sterke en zwakke punten van je ideeën zijn.  

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!