Klantfeedback is fundamenteel voor elk bedrijf en zou de basis moeten vormen voor het initiëren van verandering. Onze nieuwe communitysoftware gaat ervoor zorgen dat u optimale inzichten van uw klanten kunt verwerven.
Met behulp van onze communitysoftware helpt MWM2 al jaren organisaties om naar hun klanten te luisteren en met hen in gesprek te blijven. Om aan de standaarden van de toekomst te blijven voldoen ontwikkelt MWM2 in co-creatie met haar opdrachtgevers geheel nieuwe communitysoftware.
Nieuwe features
We verwachten onze nieuwe communitysoftware in de zomer te lanceren, toch willen we u nu alvast informeren over een aantal nieuwe toepassingen die wij momenteel ontwikkelen:
- Gebruiksvriendelijk:
MWM2 co-creëert de software met haar opdrachtgevers. Zo zijn user experience technieken zoals eye-tracking en Card Sorting gebruikt om de software gebruiksvriendelijk in te richten. - Betrekken van respondenten:
Om respondenten meer te betrekken bij de discussies komen er een aantal nieuwe functionaliteiten bij. Namelijk, het kunnen taggen van respondenten, alsook het quoten en liken van reacties van anderen. Verder kunnen berichten worden opgeleukt met video’s, afbeeldingen en emoticons. - Geïntegreerd met externe databronnen:
De communitysoftware kan volledig geïntegreerd worden met verschillende externe databronnen zoals uw databases, CRM en/of social media. - Opties om tijd te besparen:
Data van respondenten wordt constant bijgewerkt. Zo kunnen automatische uitnodigingen worden verstuurd, die getriggerd worden door tijd of een eerder onderzoek of activiteiten van de respondent. - Vormgegeven in uw huisstijl:
De software kan speciaal aangepast worden naar de wensen van onze klanten en zal (vanzelfsprekend) responsive zijn op elk apparaat. - Alle online kwalitatieve onderzoek technieken:
Co-creatie, een-op-eenchat en groepsdiscussies zijn o.a. de technieken om klantfeedback te verkrijgen.
Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer
