Breaking News header

Onderzoeken voor onze opdrachtgevers komen regelmatig in het nieuws:

17-okt. 2019: Presentatie Eurovisie Songfestival

Voor de rubriek "Henks Peiling' in de 538 ochtendshow onderzochten we wie (volgens het Nederlands publiek) het Eurovisie Songfestival zou moeten presenteren. 

Onderzoek presentatie Eurovisie Songfestival

Benieuwd naar de uitkomsten? Beluister het radiofragment hier

---- 

30-sep. 2019: Uitgaven aan concertkaartjes

Voor Sky Radio onderzochten we hoeveel Nederlanders een concert bezoeken en hoeveel ze bereid zijn om aan een concert uit te geven. 

Onderzoek Sky Radio concertkaartjes 

Benieuwd naar de uitkomsten? Lees het hier.

---- 

19-aug. 2019: Ondernemersvragen 

Ons onderzoek voor de Kamer voor de Koophandel stond aan de basis van een nieuw landelijk adviesnummer waar ondernemers vragen kunnen stellen aan specialisten van de Kamer van Koophandel.

Onderzoek KVK

Lees het artikel op Nu.nl hier

----

8-mei 2019: leerlingen in achterstandswijken

Heel veel landelijke media berichtten over ons onderzoek dat wij in opdracht van (o.a.) het Jeugdeducatiefonds deden naar de positie van leerlingen in achterstandswijken.  

Kinderen in achterstandswijken

Bekijk het item dat Hart van Nederland hierover maakte hier  

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

Danny MG 9743 zww

Danny de Graaf

Marketing & Communicatie

d.degraaf@mwm2.nl

020 369 9920

×

Over MWM2

MWM2 is de ‘one stop shop’ voor iedere organisatie die goed naar zijn klanten wil luisteren. Wij hebben alle onderzoeksmethoden en technologie onder één dak. Wij zijn marktleider op het gebied van klantenpanels & communities en zijn actief in vrijwel alle branches. Honderden (toonaangevende) organisaties weten door te meten met MWM2.

Bekijk meer cases en nieuws over MWM2

Cases & Nieuws