MWM2 genomineerd voor MOAward Data & Insights Bureau van 2023

MWM2 genomineerd voor MOAward Data & Insights Bureau van het jaar

We zijn genomineerd voor de Award ‘Data & Insights Bureau van het jaar’! Dé Award voor het bureau dat een waardevolle bijdrage heeft geleverd aan de Research en Analytics branche.
 
“Innoveren door goed te luisteren zit in ons DNA. Met ons Gen Z Panel weten wij de klant van de toekomst te bereiken voor onderzoek. Dit doen wij met het medium dat zij zelf het meeste gebruiken: WhatsApp. Wij integreren verder AI in al onze methoden en technieken om alle doelgroepen te blijven bereiken. Onze laatste innovatie is de Survey Chatbot waarbij communicatie in dialoogvorm plaatsvindt.”
 
“We zijn ontzettend trots op wat we de afgelopen 20 jaar hebben bereikt en dat onze opdrachtgevers meer dan tevreden zijn blijkt wel uit onze hoge klantoordelen van gemiddeld een 9+. Deze nominatie is de kers op de taart en bevestigt ons harde werken en dat we vooroplopen in ontwikkelingen en groei! We willen dan ook heel graag op donderdag 29 juni de Award winnen!” aldus managing director Andy Hut.

De jury over MWM2
MWM2 is voor de jury van de prijs voor Bureau van het jaar geen onbekende. Het bureau is drie keer genomineerd en won de award in 2014. En opnieuw staan ze vooraan. Dat moet iets te maken hebben met constante groei en ontwikkeling. In een eerder rapport had de jury het over ‘proactief handelen en klantgerichtheid’. Ze geven aan beide begrippen nog steeds inhoud. Dat zie je al aan de manier waarop MWM2 werkt aan het bereiken en betrekken van doelgroepen die lastig zijn te benaderen. Voorbeeld is Gen Z. MWM2 ontwikkelde er Whatsapp Survey voor en benaderde de doelgroep via Instagram en TikTok. Conversational Survey Chatbot is een andere ‘uitvinding’, gestoeld op AI. Een nieuw niveau van vragen stellen.

In 2022 werd een impuls gegeven aan hybride onderzoek, waarin kwalitatief en kwantitatief samenkomen, aansluitend op de onderzoeksvragen van opdrachtgevers. MWM2 heeft afgelopen jaren enorme stappen gezet in panels en communities, en daar mag je ze marktleider in noemen. Er is veel aandacht voor jong talent en dat krijgt alle kansen om volop mee te doen in het bedrijf. Misschien komt dat wel door de leeftijd van MWM2. Twintig jaar oud, outgoing, nieuwsgierig en inventief, en de lieveling van trouwe klanten.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!