Header website artike overige communicatie uitingen

Toets uw communicatie bij MWM2

Luisteren naar klanten helpt organisaties om effectief te communiceren en zich bewust te zijn van de impact op hun merk. Zeker in deze tijd waarin mediaontwikkelingen razendsnel gaan en consumenten steeds meer in dialoog willen staan met merken.


In iedere fase inzichten

MWM2 zorgt voor relevante inzichten in de doelgroep in iedere fase van communicatieontwikkeling. Door middel van een uitgebreide doelgroepverkenning of juist een snelle pre-test heeft MWM2 een passende oplossing voor ieder communicatievraagstuk. Door uw communicatiemiddelen door MWM2 te laten onderzoeken weet u zeker dat u altijd de juiste snaar raakt.


UX onderzoek voor website of app

In ons eigen UX-lab, waar u als opdrachtgever tijdens het onderzoek kunt meekijken, testen wij grondig alle onderdelen van een website of app. Hoe gebruiksvriendelijk is de site? Hoe ervaart de doelgroep de navigatie, interactie, vormgeving en niet vergeten de inhoud? MWM2’s UX onderzoek stelt u in staat uw website of app te optimaliseren naar de ervaringen van de daadwerkelijke gebruikers.

Al vele toonaangevende organisaties zoals NOS en Mediamarkt hebben gebruik gemaakt van UX-onderzoek van MWM2. Wilt u meer over ons UX onderzoek weten neem dan contact op met onze gespecialiseerde consultant Manon van de Schilde of bekijk eerst de ervaringen van onze opdrachtgevers.


Optimaliseer klantcommunicatie met de Communicatietoets 

Uw klanten worden tegenwoordig overladen met prikkels en dat maakt het steeds lastiger om een boodschap goed over te brengen. De MWM2 Communicatietoets helpt u hierbij door klanten te vragen om feedback op uw communicatie-uiting. Immers: luisteren naar hun stem bespaart u uiteindelijk tijd en daarmee ook kosten.

De Communicatietoets is grondige pre-test, die communicatie-uiting test op vier niveaus:
- Komt de boodschap goed over?
- Wordt de uiting gewaardeerd?
- Past de uiting bij het merk?
- En wat doet de uiting met de kennis, houding en gedrag van de doelgroep?

Organisaties als Sanoma, Uitgeverij Zwijsen en ABN AMRO kregen waardevolle inzichten door hun communicatie te laten toetsen aan de hand van de Communicatietoets. Wilt u er meer over weten neem dan contact op met Saskia de Bruijn of bekijk eerst de ervaringen van onze opdrachtgevers.


Snel, effectief & toegankelijk onderzoek met de Communicatie Quickscan

De Communicatie Quickscan is een verkorte, en laagdrempelige variant van de Communicatietoets. De Communicatie Quickscan en geeft al binnen 7 dagen concrete tips en aanbevelingen over hoe u de communicatiekracht, waardering en het effect van uw uiting kunt vergroten of verbeteren.

Vragen of interesse? Ik vertel u graag meer

Saskia MG 2289

Saskia de Bruijn

Expert Communicatie Onderzoek

s.debruijn@mwm2.nl

020 369 9964

×

Communicatie & Merk

Marktonderzoek vormt de essentiële basis voor het bouwen van sterke merken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van campagne- en merkonderzoek. Zo heeft MWM2 bijvoorbeeld de communicatietoets; een volledige pre-test die inzicht levert in boodschap overdracht, waardering, merk en effect. MWM2 heeft ook een eigen UX-lab waar applicaties en websites worden getest.

Bekijk meer cases en nieuws over communicatie en merk

Cases & Nieuws
×

UX-onderzoek

Het wordt steeds belangrijker om digitale producten op continue basis te optimaliseren en bij te blijven met de snelle ontwikkelingen op de markt. UX onderzoek is nodig om te achterhalen wat hun behoefte en ervaring is. MWM2 biedt uiteenlopende methoden en technieken om uw website en/of mobiele applicaties te onderzoeken. Wij werken met zowel kwantitatieve als kwalitatieve methoden en zien kansen voor vernieuwing in elke fase van het onderzoekstraject: van concept tot design, van prototype tot website die al live staat.

Bekijk meer cases en nieuws over UX-onderzoek

Cases & Nieuws