...

MWM2 versterkt zich met Armin van Oosten

MWM2 versterkt zich met Armin van Oosten

Armin van Oosten is in januari 2023 begonnen als Business Development Manager bij MWM2. Armin heeft ruim 10 jaar ervaring op het gebied van consultancy, marketing en sales. Waarom MWM2?

Continu in contact staan met je doelgroep 
“Data-gedreven besluitvorming wordt steeds belangrijker. Inzichten om betere beslissingen te nemen zijn steeds vaker en sneller nodig. Deze versnelling neemt de komende tijd alleen maar toe. Het risico bestaat dat je steeds meer beslissingen gaat nemen op basis van je onderbuikgevoel. Om grip te houden op de veranderende klantbehoefte, is het belangrijk om continu in contact te staan met je doelgroep, en deze nog meer onderdeel te maken van je organisatie.

Unieke in-huis combinatie van technologie en consultancy
Marktonderzoeksbureaus vervullen hierin een steeds prominentere rol. Niet alleen met onderzoeksoplossingen, maar ook als sparringpartner. Het is zaak om de bovengenoemde uitdagingen van vandaag en morgen op de juiste manier door te vertalen naar oplossingen met rijke inzichten en concrete verbeteracties.

De MWM2-groep heeft hiervoor het juiste fundament: veel leuke en ervaren collega’s, een unieke in-huis combinatie van technologie en consultancy, en enorm veel prachtige klanten, die openstaan voor de noodzakelijke voortdurende vernieuwingen. Dit alles speelt zich af op het snijvlak van de interne organisatie, de doelgroep en de markt, zowel voor onze klanten als voor ons. Dat maakt het speelveld erg dynamisch en vol afwisseling. Op dat speelveld beweeg ik mij graag, daar haal ik veel werkplezier uit. Vandaar de keuze voor MWM2.”

Over MWM2
Full-service marktonderzoeksbureau MWM2 behoort tot de grootste marktonderzoeksbureaus van Nederland en is onder andere marktleider op het gebied van research panels & -communities. Door goed te luisteren brengt MWM2 de wensen, verwachtingen en beleving van klanten van haar opdrachtgevers in kaart. Met behulp van innovatieve Crowdtech-technologie en hoogwaardige consultancy vertaalt MWM2 de stem van de klant naar rijke inzichten en concrete verbeteracties voor haar opdrachtgevers.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!