Twee merken, één bedrijf met één missie

Op 1 juli gaat de technologietak van MWM2 verder onder de naam Crowdtech. Door het scheiden van onze consultancy en technologie kunnen we beide onderdelen meer aandacht geven. Dit alles met de filosofie: twee merken, één bedrijf met één missie.

Crowdtech: internationaal merk voor All-In-One Research Solution

Crowdtech is in 2013 door MWM2 opgezet als internationaal merk voor hoogwaardige, toegankelijke en betaalbare research software. Net als in Nederland biedt Crowdtech Internationaal de All-In-One Research solution waarmee organisaties zelf vrijwel iedere vorm van marktonderzoek kunnen opzetten en monitoren. Omdat onze ontwikkelaars zowel voor Nederlandse als internationale opdrachtgevers werken is het een logische stap om ook de Nederlandse technologie bij Crowdtech onder te brengen. Voor u als gebruiker van het Research Platform bieden ons internationale activiteiten het voordeel dat wij meer kunnen investeren in onze technologie.

Nieuwe website voor Crowdtech technologie

Met de naamswijziging van MWM2’s technologie naar Crowdtech lanceren wij ook op 1 juli een geheel nieuwe website. Op deze nieuwe website vindt u nu en straks veel meer informatie over al onze technologische innovaties. Ook krijgt u er tips over het gebruik van onze tools en kunt in cases leren van andere organisaties die Crowdtech’s technologie gebruikt hebben om te luisteren naar hun klanten.

Twee merken, één bedrijf met één missie

De naamswijziging van MWM2’s technologie heeft geen gevolgen voor uw relatie met MWM2. U blijft klant bij MWM2 en behoudt dezelfde service als die van ons gewend bent. Crowdtech is een 100% dochter van de MWM2 groep. Crowdtech en MWM2 zijn één bedrijf met één missie: uw organisatie te versterken door u te helpen om goed naar uw klanten te luisteren.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!