Crowdtech en MWM2 header

MWM2 technologie gaat verder onder de naam Crowdtech

Vanaf 2 juli gaat de technologietak van marktonderzoeksbureau MWM2 verder onder de naam ‘Crowdtech’. Crowdtech is de naam van het internationale label dat MWM2 al jaren voert voor de All-In-One Research solution die zij in eigen huis ontwikkelt. Organisaties kunnen een licentie afnemen voor het Crowdtech Research Platform waarmee zij eenvoudig zelf vrijwel iedere vorm van marktonderzoek (zoals survey, panel- of community-onderzoek) kunnen opzetten en uitvoeren.

Strategische koerswijziging

De rebranding van MWM2’s technologie naar de naam Crowdtech is volgens Hemmo Vriend, directeur en oprichter van MWM2 en Crowdtech, van belang om meer focus te kunnen aanbrengen in de dienstverlening van MWM2 en Crowdtech. “Door de technologie los te koppelen van de consultancy kunnen we ons bij MWM2 volledig richten op onze marktonderzoeksconsultancy en zal Crowdtech zich volledig kunnen richten op het verder ontwikkelen van ons Research Platform.” Hemmo Vriend benadrukt dat het hier gaat om een strategische koerswijziging en dat beide merken onderdeel blijven uitmaken van hetzelfde bedrijf met dezelfde missie en visie: “Zowel MWM2 als Crowdtech geloven in de kracht van luisteren naar klanten en hebben beiden als doel om organisaties te versterken door hen te helpen goed naar hun klanten te luisteren”.

MWM2 blijft exclusief leverancier

Voor de 251 Nederlandse organisaties die al gebruikmaken van het platform blijven de gevolgen van de rebranding bewust beperkt. “MWM2 blijft in Nederland verantwoordelijk voor de service en ondersteuning van Crowdtech’s software en behoudt ook het exclusieve verkooprecht. Onze gebruikers zullen van deze wijziging weinig merken. Zowel het gebruiksgemak als de service van ons platform blijft van hetzelfde hoge niveau. Respondenten zullen d.m.v. een aangepast ‘Powered by’ logo, en het Crowdtech-e-mailadres zien dat Crowdtech het onderzoek faciliteert. ”, aldus Hemmo Vriend.

Crowdtech internationaal

De rebranding van MWM2’s technologie naar Crowdtech maakt onderdeel van een internationale strategie om Crowdtech’s ‘All-In-One Research Solution’ beter te vermarkten. “We zijn met Crowdtech actief in Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en ondervinden dat in de ons omringende landen private panels en community’s nog tamelijk onbekend zijn. Dat biedt grote kansen.”, aldus Hemmo Vriend. “Als marktleider in Nederland op het gebied van panels en -community’s willen we daar wat aan gaan doen en ook onze mede-Europeanen overtuigen van de toegevoegde waarde die het voor organisaties heeft om naar hun klanten te luisteren. Dat lukt ons al aardig met strategische samenwerkingen die wij zijn aan gegaan met internationale marktonderzoeksbureaus als MM-Eye, Walnut United en het Franse OpinionWay, maar er is nog veel werk aan de winkel. Door ons met onze technologie ook in Nederland beter te positioneren willen we onze Europese propositie versterken.

Vragen of interesse? Ik vertel u graag meer

Hemmo MG 3294

Hemmo Vriend

Directeur

h.vriend@mwm2.nl

020 369 9934

×

Crowdtech Technologie

MWM2’s technologie stelt organisaties in staat om nog beter, en op intuïtieve en veelzijdige manier te luisteren naar hun klanten. Het behelst zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Wij gebruiken niet alleen hoogwaardige technologie om data te verzamelen, te ordenen en te presenteren, maar ontwikkelen deze ook zelf. Ons team van specialisten is continu bezig met nieuwe innovaties en verbeterde toepassingen van onze eigen technologie.

Bekijk meer cases en nieuws over technologie

Cases & Nieuws