...

Staircase

Nieuw: met Staircase vergaar je diepere inzichten 

Als marktleider in research communities investeren wij veel in innovatie. De nieuwste functie op ons community platform is de ’Staircase’. Dit is een geavanceerd vraagtype: het geeft de community manager de mogelijkheid om na completion van een vragenlijst de respondent op specifieke punten verdiepende vragen voor te leggen. 

Nieuwe onderzoeksfunctionaliteit: de Staircase 
De Staircase is een efficiënte manier om veel informatie van de respondent te verzamelen en daarnaast de diepte in te duiken. Voorheen maakten we hiervoor gebruik van twee activiteiten, een individuele survey en een verdiepend topic. Deze zijn nu in één handige functionaliteit gebundeld.   

Survey onderzoek is ideaal om op een gestructureerde wijze snel informatie te verzamelen. Een nadeel hiervan is dat je pas achteraf bepaalde patronen of afwijkingen in de resultaten ziet. Je kunt hier dan niet meer op doorvragen en bent dan genoodzaakt om een vervolgonderzoek in te stellen. Dankzij de Staircase is dit nu wel mogelijk, omdat we gericht kunnen doorvragen op specifieke kwantitatieve antwoorden. Hierdoor kunnen we heel precies achterhalen wat er wordt bedoeld zonder tijd te verliezen.  

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!