...

Workshop ‘Leren Luisteren’ voor charitatieve opdrachtgevers

Bij MWM2 helpen wij graag onze opdrachtgevers om te luisteren naar hun achterban. Daarom organiseerden we op donderdag 2 augustus voor onze charitatieve klanten de ‘Summer School Leren Luisteren’. Onder leiding van twee ervaren kwalitatieve onderzoekers leerden zij hen de fijne kneepjes van het kwalitatieve onderzoeksvak.

Meekijken met ‘concullega’s’

Na twee uur interactieve kennisdeling was het voor de deelnemers tijd om zelf ‘de stoute moderatorschoenen’ aan te trekken. Deelnemers interviewden elkaar in het Customer Journey Lab van MWM2. Via de camera waren zij te volgen in onze speciale meekijkruimte. Daarna kregen ze van hun ‘concullega’s’ en MWM2-professionals feedback waarmee ze hun interviewvaardigheden konden verfijnen.

Luister naar je achterban

Het was een leerzame dag. Voor de één betekende de workshop wellicht een uitbreiding van de eigen werkzaamheden, voor de ander blijft kwalitatief onderzoek iets om liever uit te besteden. Maar voor iedereen werd het belang van de dag onderstreept, namelijk: luister naar je achterban! Ons advies: doe dat dan het liefst door zo af en toe ook zelf met hen in gesprek te gaan.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!