...

Wall of insights

Nieuwe feature in de community: the Wall of Insights! 

Onze community-toolkit heeft een nieuwe functionaliteit: the Wall of Insights. Dit is een pagina op ons communityplatform waarbij wij klanten gelijk inzicht geven in het lopende onderzoek. Hierdoor krijgen ze snel een overzicht van de belangrijkste resultaten binnen de community.    

Eerste inzichten delen met de Wall of Insights
We innoveren continu met onze technologie. Dit doen we op basis van onze eigen inzichten en ideeën maar we luisteren hierbij ook goed naar de behoeften van onze klanten. We merkten dat er vaak al tijdens het lopende veldwerk behoefte is aan eerste inzichten. Wat valt er op? Wat zijn de eerste reacties? Welke richting gaat het op? Tegelijkertijd houden wij klanten zelf ook graag op de hoogte van wat er speelt. Voorheen deden we dit via de telefoon of per mail, maar tegenwoordig kan dit via de Wall of Insights!

In één oogopslag de belangrijkste resultaten
De Wall of Insights geeft klanten een snel en duidelijk overzicht van de belangrijkste resultaten per activiteit (een online discussie, staircase of vragenlijst) in de community. Maar ook voor de community managers zelf is de Wall of Insights een handige tool. Het format helpt hen om tijdens het onderzoek de belangrijkste antwoorden op de hoofdvraag paraat te houden. Dit maakt de daaropvolgende analyse en rapportage een stuk gemakkelijker. 

Neem voor meer informatie over de mogelijkheden van MWM2 Wall of Insights contact op met Marjolein Eigenfeld. Marjolein laat je graag zien hoe deze nieuwe functionaliteit binnen jouw community werkt.  

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!