Charts

Wall of insights

Nieuwe feature in de community: the Wall of Insights! 

Onze community-toolkit heeft een nieuwe functionaliteit: the Wall of Insights. Dit is een pagina op ons communityplatform waarbij wij klanten gelijk inzicht geven in het lopende onderzoek. Hierdoor krijgen ze snel een overzicht van de belangrijkste resultaten binnen de community.    

Eerste inzichten delen met de Wall of Insights
We innoveren continu met onze technologie. Dit doen we op basis van onze eigen inzichten en ideeën maar we luisteren hierbij ook goed naar de behoeften van onze klanten. We merkten dat er vaak al tijdens het lopende veldwerk behoefte is aan eerste inzichten. Wat valt er op? Wat zijn de eerste reacties? Welke richting gaat het op? Tegelijkertijd houden wij klanten zelf ook graag op de hoogte van wat er speelt. Voorheen deden we dit via de telefoon of per mail, maar tegenwoordig kan dit via de Wall of Insights!

In één oogopslag de belangrijkste resultaten
De Wall of Insights geeft klanten een snel en duidelijk overzicht van de belangrijkste resultaten per activiteit (een online discussie, staircase of vragenlijst) in de community. Maar ook voor de community managers zelf is de Wall of Insights een handige tool. Het format helpt hen om tijdens het onderzoek de belangrijkste antwoorden op de hoofdvraag paraat te houden. Dit maakt de daaropvolgende analyse en rapportage een stuk gemakkelijker. 

Neem voor meer informatie over de mogelijkheden van MWM2 Wall of Insights contact op met Marjolein Eigenfeld. Marjolein laat je graag zien hoe deze nieuwe functionaliteit binnen jouw community werkt.  

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

×

Product & Innovatie

Om ideeën op te doen voor nieuwe producten moet je je eerst volledig onderdompelen in de belevingswereld van de doelgroep. De stem van de klant dient centraal te staan bij het creëren en optimaliseren van nieuwe ideeën & concepten, en bij het selecteren van de meest kansrijke proposities.
MWM2 geeft hier invulling aan met verfrissende, pragmatische en snelle (agile) onderzoeksmethoden, zoals 'Insights Engine', 'Idea Sprint' en 'Concept Scrum'

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws
×

Onderzoeksdata

MWM2 gebruikt de meest geavanceerde onderzoeksmethoden en -technieken om inzichten te verkrijgen. Wij genereren die data aan de hand van surveys en op basis van o.a. acces- & klantenpanels en communities. Om goede data te genereren stelt MWM2 de respondent centraal. Alles is er bij ons op gericht om de respondent een optimale beleving te presenteren: mobiel, intuïtief en visueel.

Bekijk meer cases en nieuws over research data

Cases & Nieuws