02 UWV dienstverlening 2

Optimaliseer de dienstverlening door te luisteren naar een panel

Behoefte

UWV heeft de afgelopen jaren grote veranderingen doorgevoerd. Zo worden steeds meer werkzoekenden via online dienstverlening  ondersteund. UWV wil de dienstverlening de komende jaren optimaliseren en vooral ook personaliseren. Luisteren naar hun klanten is daarbij essentieel.

Aanpak

Om klanten actief te betrekken bij de bedrijfsvoering van UWV en met hen structureel de dialoog aan te gaan, heeft de organisatie in nauwe samenwerking met MWM2 het ‘UWV Panel’ opgezet. Bij de aanvang is een uitgebreid programma met kick-off sessie georganiseerd waarin het UWV Panel aan een brede afvaardiging van de organisatie is gepresenteerd. 

Inzichten

Het UWV Panel verschaft doorlopend inzichten in de ervaring van werkzoekenden met diverse aspecten van de UWV dienstverlening.  Bovendien levert het Panel een positieve bijdrage aan het imago van UWV omdat er goed naar werkzoekenden geluisterd wordt en UWV de resultaten ook regelmatig terugkoppelt aan zijn panelleden. 

Vragen of interesse? Ik vertel u graag meer

MelvinVL MG 2783

Melvin van Luit

Operationeel Manager

m.vanluit@mwm2.nl

020 369 9943

×

Product & Innovatie

Om ideeën op te doen voor nieuwe producten moet je je eerst volledig onderdompelen in de belevingswereld van de doelgroep. De stem van de klant dient centraal te staan bij het creëren en optimaliseren van nieuwe ideeën & concepten, en bij het selecteren van de meest kansrijke proposities.
MWM2 geeft hier invulling aan met verfrissende, pragmatische en snelle (agile) onderzoeksmethoden, zoals 'Insights Engine', 'Idea Sprint' en 'Concept Scrum'

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws