Van 7 tot en met 16 maart 2017 onderzocht MWM2 voor BNR Nieuwsradio dagelijks de 2e kamer verkiezingen op social media. Aan de hand van actuele thema’s bekeken wij het sentiment. In de uitzendingen van Spitsuur duidde Social Insights Manager Aniek Schmal onze bevindingen.
Uitzending terugluisteren
Wilt u één van de uitzendingen terugluisteren, klik dan op onderstaande audiolink.
16 maart over de verkiezingsuitslag:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170316164115300
15 maart over het laatste verkiezingsoffensief:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170315170625300
14 maart over Wilders of Rutte:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170314163950300
13 maart over de Turkijerel:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170313164035300
10 maart over de katten van Geert Wilders:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170309163900300
7 maart over het Carré-debat:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170306163950300
Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer
