16 Verkiezingen 2

MWM2's dagelijkse social media onderzoek voor BNR

Van  7 tot en met 16 maart 2017 onderzocht MWM2 voor BNR Nieuwsradio dagelijks de 2e kamer verkiezingen op social media. Aan de hand van actuele thema’s bekeken wij het sentiment. In de uitzendingen van Spitsuur duidde Social Insights Manager Aniek Schmal onze bevindingen.

Uitzending terugluisteren

Wilt u één van de uitzendingen terugluisteren, klik dan op onderstaande audiolink.

16 maart over de verkiezingsuitslag:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170316164115300

15 maart over het laatste verkiezingsoffensief:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170315170625300

14 maart over Wilders of Rutte: 
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170314163950300

13 maart over de Turkijerel: 
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170313164035300

10 maart over de katten van Geert Wilders:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170309163900300

7 maart over het Carré-debat:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=archief&fragment=20170306163950300

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

Aniek MG 2194

Aniek Schmal

Expert Social Insights

aniek@hibou.nl

020 369 9928

×

Open & Social Data

Berichten op Twitter, Facebook, online discussies en reviews geven organisaties belangrijke inzichten in trends en ontwikkelingen. Ze bepalen steeds meer de merkreputatie, loyaliteit van merken en aankoop van producten en diensten. Het vinden, selecteren en analyseren van kwaliteitsdata & vertalen naar waardevolle en bruikbare inzichten is een vak; ons vak. MWM2 biedt daarom meerdere oplossingen om optimaal van deze data gebruik te maken en deze te koppelen aan inzichten uit andere databronnen.

Bekijk meer cases en nieuws over research open & sociale data

Cases & Nieuws
×

Social Insights

Social Insights is de methode om inzichtelijk te maken wat er online over uw merk, product of thema wordt gezegd. Peer-to-peer bepalen immers steeds meer de merk¬reputatie, loyaliteit en aankoop van een merk of product. Het vinden, selecteren en analyseren van kwaliteitsdata is een vak apart. Monitoring tools volstaan niet omdat het internet ruis en spam bevat en menselijke intelligentie nodig is om te begrijpen welke informatie relevant is, waar die gevonden wordt en hoe deze te interpreteren . MWM2 achterhaalt en bundelt hoge kwaliteitsdata van klanten, ontdekt (latente) klantbehoefte en vertaalt dit naar concrete inzichten, adviezen en kansen.

Bekijk meer cases en nieuws over social insights

Cases & Nieuws
×

Over MWM2

MWM2 is de ‘one stop shop’ voor iedere organisatie die goed naar zijn klanten wil luisteren. Wij hebben alle onderzoeksmethoden en technologie onder één dak. Wij zijn marktleider op het gebied van klantenpanels & communities en zijn actief in vrijwel alle branches. Honderden (toonaangevende) organisaties weten door te meten met MWM2.

Bekijk meer cases en nieuws over MWM2

Cases & Nieuws