Header WP download web

Kwalitatief onderzoek in tijden van social distancing

Hoe doe je effectief onderzoek op afstand? Waar moet je rekening mee houden? Hoe bereid je het onderzoek voor? En wat moet je wel en niet doen als meekijker bij een video-interview? We geven er antwoord op in onze whitepaper ' Kwalitatief onderzoek in tijden van social distancing' die je hieronder geheel vrijblijvend kunt downloaden. 

brochure cover3
Download Whitepaper

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

Marjolein

Marjolein Eigenfeld

Teammanager Kwalitatief Onderzoek

m.eigenfeld@mwm2.nl

020 369 9919

×

Kwalitatief Onderzoek

Hoe meer gegevens u hebt, des te lastiger is het de rode draad te vinden die alle punten verbindt. Kwalitatief onderzoek is de lijm binnen de data. Het schetst contexten het laat zien wat die data betekenen in de praktijk. Kwalitatief onderzoek biedt houvast bij explorerende vragen over de customer journey, conceptontwikkeling en -toetsing, maar ook inzicht bij verdiepende vragen over o.a. klanttevredenheid, imago en bekendheid. Wij voeren hiertoe diepte-interviews en groepsdiscussies uit op locatie of in ons eigen ‘Customer Journey Lab’.

Bekijk meer cases en nieuws over interviews en groepsdiscussies

Cases & Nieuws