domeinen header

Domeinen

Door goed te luisteren naar de mening van klanten kan iedere organisatie zich verbeteren. Of het nu gaat om Klantbeleving, Communicatie & Merk of Producten & Innovatie. 

 

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij uw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. MWM2 brengt met haar unieke WOW Model deze belevingsfactoren in kaart! Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met uw organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Manon MG 2136

Meer informatie

Manon Wiegman

m.wiegman@mwm2.nl

05 NS KPIs copy

Lees Verder

NS

Hoe NS haar kpi's continu monitort

CX Thumbnail

Lees Verder

19 April CX Seminar

Creëer een emotionele beleving

08 Albelli resize copy

Lees Verder

Albelli

Continu de klanttevredenheid meten

 

Communicatie & Merk

Luisteren naar klanten helpt organisaties om effectief te communiceren en zich bewust te zijn van de impact op hun merk. Zeker in deze tijd waarin mediaontwikkelingen razendsnel gaan en consumenten steeds meer in dialoog willen staan met merken.

 

MWM2 zorgt voor relevante doelgroepinzichten in iedere fase van communicatieontwikkeling. Door middel van uitgebreide doelgroepverkenning/ dialoog of juist een snelle pretest. Bijvoorbeeld met de Communicatietoets of de Communicatie Quickscan die binnen een aantal werkdagen inzicht geeft in communicatiekracht, waardering en effect.

 

Een sterk merk is onderscheidend t.o.v. concurrentie en relevant voor de consument. Inzicht in identiteit, positionering, merkbekendheid, vertrouwen, innovatie, zijn allemaal  elementen die een merk kunnen maken of breken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van merk- en imago onderzoek.

Saskia MG 2289

Meer informatie

Saskia de Bruijn

s.debruijn@mwm2.nl

28 NLZIET copy

Lees Verder

NL ZIET

Besloten community test vernieuwde app

10 Munt social copy

Lees Verder

Munt Hypotheken

Social onderzoek leidt tot concrete tips

26 Woningcorporaties copy

Lees Verder

Woningcorporaties

Verbeteren imago woningcorporaties

 

Product & Innovatie

Om te kunnen groeien als organisatie is succesvol innoveren een must. Helaas worden belangrijke beslissingen rondom innovatie nog steeds gehaast en ongefundeerd genomen en vaak zonder maar een klant te spreken. Terwijl juist klanten weten wat er verbeterd kan en moet worden en het leuk vinden om mee te denken. Succesvol innoveren begint bij luisteren naar de klant.

MWW2 helpt organisaties te luisteren bij het gehele innovatietraject, van idee naar concept tot product. Of het nu gaat om geheel nieuwe producten of diensten of aanpassingen op bestaande. Altijd in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers.

De volgende producten zetten wij hier onder andere voor in: Co-Creatie, U&A, Concept Scrum, Prijsonderzoek en Producttesting

Floris MG 2671

Meer informatie

Floris Timmermans

f.timmermans@mwm2.nl

20 Roger Bacon copy

Lees Verder

Roger Bacon

Kwalitatieve inzichten helpen de branche te veroveren

scrumagile resize

Lees Verder

Razendsnel Feedback

Met 'Concept Scrum' snel naar een succesvol concept

18 ABN AMRO copy new

Lees Verder

ABN AMRO

Snelle maatwerkoplossingen voor agile trajecten

Medewerkers

Luisteren naar uw medewerkers is essentieel. Het benutten van hun collectieve ervaring en kennis is cruciaal voor het succes van uw organisatie. MWM2 maakt het luisteren naar uw medewerkers mogelijk met innovatieve manieren van medewerkersonderzoek. Zo biedt MWM2 u de mogelijkheid om hoog frequent te meten met MTO Live, doorlopend de dialoog aan te gaan in een Medewerkerspanel of een traditioneel Medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) in te zetten. 


MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders en daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

DaanVE MG 3474

Meer informatie

Daan van Exel

d.vanexel@mwm2.nl

45 medewerkerspanel copy

Lees Verder

Medewerkerspanel

Creëer betrokkenheid met een medewerkerspanel

44 agile mto copy

Lees Verder

MTO Live

Snel en frequent luisteren naar medewerkers

22 Tata Steel copy

Lees Verder

Tata Steel

Continu medewerkers betrekken bij beleid