Luisteren naar klanten helpt organisaties om effectief te communiceren en zich bewust te zijn van de impact op hun merk. Zeker in deze tijd waarin mediaontwikkelingen razendsnel gaan en consumenten steeds meer in dialoog willen staan met merken. MWM2 zorgt voor relevante doelgroepinzichten in iedere fase van communicatieontwikkeling. Dit doen we door middel van een uitgebreide doelgroepverkenning/ dialoog of juist een snelle pre-test. Bijvoorbeeld met de Communicatietoets of de Communicatie Quickscan die binnen een aantal werkdagen inzicht geeft in communicatiekracht, waardering en effect. Met de innovatieve Videoscan, bieden we razendsnel en tegen geringe kosten inzicht in de kracht, het effect en waardering van online video's. UX-onderzoek biedt gedetailleerde inzichten en concrete verbeteracties van jouw website of app. Een sterk merk is onderscheidend t.o.v. concurrentie en relevant voor de consument. Inzicht in identiteit, positionering, merkbekendheid, vertrouwen, innovatie, zijn allemaal elementen die een merk kunnen maken of breken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van merk- en imago onderzoek.Communicatie & Merk